ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

هوا را از من بگیر ، زیر تخت را نه!

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ

بی شک یکی از شایان ترین خدماتی که بشر به من ارزانی داشت ، به وجود اوردن مکانی به نام ِ "زیر تخت " بود!!

یعنی اگه زیر تخت رو یک روزی از من بگیرن نصف حیثیت ِ خانوادگیم به فنا میره!

یه جورایی حس گاوصندوق دارم نسبت بهش! از پفک و لواشک و پاستیل و پفیلا (که امین و محسن نباید پیداشون کنن ) بگیر برو تا دفتر محرمانه نویسی و "چیزهایی که مادر نباید ببیند !!" و هدیه هایی و که برا این و اون میخرم و میخوام سوپرایزشون کنم و الخ!


+بالاخره دور کواکب و ستارگان جوری رقم خورد که دکتر الف بعد از اینکه از ساعت 7 و نیم تا 4 عصر عین جوجه رنگی دنبالش هرجا رفت دویدیم ، بهمون گفت که شرح حال هامون خیلی خوبه و ما بچه های خیلی خوبی هستیم و " خدا کنه اینترنیتون به من برسه یه کم کارام سبک شه" حتی!!

(ضمن اینکه ما طبیعتا باید 12 و نیم آف شیم! به قول محسن " ایز اِ شانس!" )

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۹)

اون وقتایی که بلاگفا بودی عنوانت هوا را از من بگیر شکلات را نه بود


زیر تخت من باید خالی خالی باشه
وگرنه خوابم نمیبره!
پاسخ:
اون موقع ها جووون بودیم خواهر! جووون! :))
یاد کتاب مادر فلفلی من افتادم، اونجا هم دقیقا زیر تخت یک عنصر حیاتی به شمار میره!!
:))
پاسخ:
مادر ِ فلفلی من؟؟؟؟؟؟

+ با لحن جناب خان :دی
دقیقا زیر تخت منم همینه!! مخصوصا چیپس و پفک و اینا!!
پاسخ:
خب کی بیام خونتون؟ :دی
  • احسان خواجه مرادی
  • سلام
    مثل جوجه رنگی رو خوب اومدی خانم دکتر
    وبلاگ قشنگت رو دنبال میکنم- بعضی از مطالبتون رو در مورد شازده محسن آقا خوندم، آقا محسن رو بفرست پیش من تا از تجربیاتم براش بگم- ایشالا خدا برای همدیگه حفظتون کنه
    ضمنا چند تا از رفیقام دارن به کوب میخونن برای تخصص
    امیدوارم شما هم چنین فرصتی پیدا کنید.
    برقرار باشید.
    پاسخ:
    سلام :)

    محسن اینجا ایهام داشت! منظورتون موسن موسنی که نیست؟ محسن جان منظورتونه نه؟ :))

    +خوشا به سعادتشون! واللا ما جان سالم از همین استاژری و اینترنی به در ببریم رزیدنتی پیش کش!
    آی گفتی!‌:))))
    پاسخ:
    مشخصه هم دردی ! :))
    من الان شدیدا کنجکاو شدم یه بار زیر تختت رو در غیاب خودت وارسی کنم :دی
    پاسخ:
    :))

    حریم خصوصی چی میشه پس؟
  • احسان خواجه مرادی
  • بله آقا محسن عزیز و گل و گلاب قند عسل یه پارچه نبات یا بقول شما  آقاتون منظورم هست
    ضمنا گفتم رفیقام نه من...من رشته ام سروکاری با بهشت زهرا پیدا نمیکنه
    به ماهم سری بزنید..البته بعد از خوردن پفک و چی توز و پفیلا و آب نبات چوبی اگر فرصتی شد!
    پاسخ:
    :))

    من گفتم خوش به حالشون نگفتم خوش به حالتون که!!


    +وب شما خیلی رسمی و خبریه ، من گم میشم اونجا
  • احسان خواجه مرادی
  • ممنون
    بهترین نظری که میتونسید بدید-منم به همین نتیجه رسیدم
    مرسی که سر زدید
    پاسخ:
    خواهش میکنم کاری نکردم  :)
    درود
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">