ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

قصد دارم یک کمپین تشکیل بدم تحت عنوان "کمپین محافظت از سیم های تلفن" !
نکنید آقا ! nakonid نه ها !!! nakanid !!! سیم های تلفن خونه های مردم رو نکَنید! اونم چی عصر یه روزی که فرداش دو روز تعطیلی در پیش داریم! شاید آن سیم ِ روان... نه ببخشید اشتباه شد ! در فرودست انگار دختری رفته به اینترنت ... یه همچین چیزهایی خلاصه!
آقا کامیون داری که داشته باشه ! قد ماشینت بلنده که باشه! دلیل شد خب؟ سیم مردم رو قطع میکنی؟ اونم چی ؟ تلفن؟؟؟ وامصیبتا ! کار انسانیت به کجاها که نکشیده!
بعد جالب بود که هیچ کس هم تو خونه عین خیالش نبود ها ! همه لَ لَ لَ لَـلَه ! تلفن میخوایم چیکار؟ موبایل هست دیگه ! تلفن؟ مگه تلفن قطعه؟
بابا ایهالناس! من نت میخوام! نت من هم با اون تلفن گور به گوری قطع شده !
خلاصه دهنی از ماسرویس شد در این مدت! دیگه فکرش رو بکنید عمق فاجعه کجا بود که پنج شنبه با اینکه محسن خودش نبود ولی رفتم خونه باباش اینا شب هم موندم!! آقا اینترنته! شوخی که نیست! :)))
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۲)

:))))) تو خونه ی ما نت قطع بشه همه مون بسیج میشیم برای درست کردنش

مرسی بابت آوانویسی nakanid
اینا میکنن میبرن میفروشن ینی؟
متری چند؟
پاسخ:
نه بابا اینجا من مانده ام تنهای تنها ! همه با تکنولوژی قهرن ! :))

نه با کامیون رد شده بود سیم رو قطع کرده بود بعد سیم رو لوله کرده بود گذاشته بود بغل دیوار! :دی
:))) 

+ اون ل ل ل لله رو نفهمیدم چی بود :)))
پاسخ:
اون یه صداست! صدای آواز خوندن ! ما وقتی میخوایم بگیم برامون مهم نیست یه چیزی و خیلی خوشحالیم این آوا رو از خودمون ساطع میکنیم!!!
دیگه بیش از این نمتونم توضیح بدم! :))
کافی بود :) میخواستم مطمئن بشم :) ما هم همچین آوایی داریم :) البته خواهرم فقط استفاده میکنه :) نمدونم توی ی برنامه ای شنیده بود فک کنم!
پاسخ:
آره مال یه برنامه ایه. مثل پت و مت و اینا ! :دی
  • احسان خواجه مرادی
  • سلام
    شما هم که صرفا به خاطر اینترنت رفتید! لابد اونم برای دانلود شبانه!
    یه آلترناتیو دیگه هم پیدا کنید برای رفتن به خونه آقا محسن اینا خیلی ضابع نشه
    اون کامیون هم همچین مغضوب علیهم نیست خدا از دلتون بشنوه که چه دعایی برای راننده کامیون کردید!
    پاسخ:
    سلام

    نه بابا من بچه خوبی ام. غیر از فیلمای اینستا گرام دیگه دانلود نمیکنم :))
    اینجا نت کلا قطعه:|
    کلا قطعه:|
    کلهم احمعین!!!:|

    وزیر قطع ارتباطات هم پاسخگو نی!
    پاسخ:
    من را در غم خود شریک بدان!
    کاملا مشخصه که دلتنگ بودی بدجور!
    پاسخ:
    عه وا ؟

    معلوم نبود یعنی؟؟؟؟ داری تیکه میندازی؟؟
    :)))
  • بابا لنگ دراز
  • در این حد وابسته :))
    پاسخ:
    یه کمی بیشتر :دی
    من اگه نت نداشته باشم عین مرغ پرکنده بال بال میزنم :دی
    پاسخ:
    مثل درد خماری میمونه لامصصصصصب! :))
    نه اصلا امر کاملا مشتبه شده!
    پاسخ:
    خب خداروشکر :)
    مادر یک چیزی بگم تنبیهم نمیکنی خداییش وقتی پست های وبلاگت رو میخونم میگم بابام حیف شد تو رو گرفت :)))
    پاسخ:
    خیلی هم دلش بخاد فرزندم :دی
    نازی..
    دقیقا آدم تو این شرایط ها می فهمه چقدر آویزون اینتر نت شده...
    پاسخ:
    :))
    :))))))))
    برای خط آخر!
    پاسخ:
    :دییی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">