ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

دوستان از پشت صحنه اشاره میکنند که : اینکه مامان و بابای من بنده رو انداختند و خودشون رفتند کیش و قشم ، چیزی از ارزش های من کم نمیکنه! ... بله بله ... یادم رفت گوشزد کنم که اینکه بعدش هم میخوان برن شمال حتی به ارزش های من اضافه هم میکنه! :|

به واقع تنها چیزی که از ارزش های من کم میکنه اینه که من صبح ها خواب میمونم و دیر میرسم به مورنینگ قلب و استادهام میخوان منو خفه کنند دو روزه! :|

  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۵)

به کسی نگیااااااااااااا، من از تنهایی میترسم
ینی عین چی میترسماااااااااااااا
با لامپ 220 ولت میخوابم از وحشت حتی
پاسخ:
من به قول بعضیا دیگه آموخته شدم! :دی
بعنوان کسی که سالهاست توسط والدین تنها گذاشته میشه کاملا درک میکنم چی میگی :))))
همینجوری پیش بری به بالاترین درجات عرفان هم خواهی رسید :)))
پاسخ:
واقعا من هنوز که هنوزه هضم نکردم که چه جوری دلشون اومد؟؟؟ واقعا چی جور؟ :| :دی
  • هولدن کالفیلد
  • مورنینگ قلب کلاسیه که میرید توش به قلب ها صبح بخیر میگید؟ :|
    پاسخ:
    :دی

    نه کلاسیه که هر روز سر صبح با حضور یک یا چند اتند و اینترن ها و استاژر ها تشکیل میشه و این جماعت به هم صبح بخیر میگن. در مورنینگ قلب بعد از صبح بخیر گفتن یکی از اینترن های بخش قلب که دیشب کشیک بوده راجع به مریض هاش صحبت میکنه و اتند ها بهش گیر میدن :|
    :))))))))))))))))))))) لامپ 220 ولت!!!
    منظورم وات بود نه ولت :دی

    تنِ دکتر صاد الان تو گور که نه، تو تخت خواب لرزید از این سوتیِ من!!! :دی
    پاسخ:
    بیخیال نسرین جان! ما که فرقشو نمیدونستیم ! زیر سیبیلی که نه ولی زیر دماغی رد کردیم :دی
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • اونم از ارزش کم نمیکنه ولی ممکنه از نمره کم کنه :دی
    پاسخ:
    از همین میترسم! :دی
    حالا کیش و قشم که هوا گرمه و پدر مادر محترم جزغاله میشن، ولی واسه شمالی که نرفتی میتونی به ارزش هات بیفزایی:دی
    پاسخ:
    میگن الان هواش خوبه که! الهی اصن از گرما پخته بشن! واللا! :دی
  • احسان خواجه مرادی
  • نقش محسن جان چیه این وسط؟ یعنی نباید صبح ها زنگ بزنه و بیدارتون کنه آیا؟
    پاسخ:
    محسن جان تنها پیشنهادی که داد این بود که : " عزیزم خب از فردا گوشیت رو بذار جلو در اتاقت که مجبور شی از رو تخت بلند شی و یه کم راه بری برا خاموش کردن آلارمش تا خواب از سرت بپره!! "
    :|

    بعد میگن چرا مردم رو به ازدواج ترغیب نمیکنی ! :| :دی
    به کدوم ارزش ها ؟؟
    پاسخ:
    ارزش های انقلاب دیگه! :دی
    الهی فدای تو بشم الانورجان. اخه چرا با تو این کارو کردن؟؟؟
    پاسخ:
    خدا نکنه بانو :)

    چمیدونم واللا ! اصن چی جور دلشون اومد خووو؟
    به به ! زیارت دوره اشون مقبول درگاه دلشون! خوش بگذره بهشون!
    ولی واقعا تو خونه حیات دار خیلی ترسناکه نه آپارتمان!

    پاسخ:
    نه خونه ما آپارتمانه. ولی خب بازم واحدی نیست طبقه ایه! و اینکه من خیلی شجاعم! :))
    حالا باز خوبه به وزنت اضافه نمیکنه.ارزش ها موردی نداره:))
    پاسخ:
    اگه به وزن اضافه میکرد که هیچی دیگه! :دی
    اونایی که از تنهایی میترسن رو درک نمیکنم.
    اتفاقا عالیه. مخصوصا موقع خواب، سکوت خاصی داره...
    پاسخ:
    خداییش عالی که نیست! غمگینه! :|
    جواب پست بعدی ... 
    دو حرفی میشه " او " 
    پاسخ:
    :)
    آخ جون یعنی میتونی بریز و بپاش کنی کسی نباشه دعوات کنه؟ :دی
    پاسخ:
    اینم از یه زاویه است! :دی
    تنهایی رو دوست دارم...
    اینهایی که از تنها موندن شب می ترسن کلاً درک نمی کنم! مدیونی فکر کنی یه شب که تنها بودم توی یه خونه قدیمی دویست و پنجاه ساله که 500 متر بود نشستم با کمال صفا فیلم کلبه وحشت رو دیدم!!!! تازه معروفه که جن هم فت و فراوون داره خونه مذکور:)))
    پاسخ:
    شما دیگه خیلی پر دل و جرئتی! :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">