ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

روزی 100 بار تکرار میکنم زندگی زیباست :دی

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۴۲ ب.ظ

تصمیم گرفتم تا جایی که امکان داره خوب باشم! دیروز نیره و بچه هاش رو پیتزا مهمون کردم برای ناهار. شب هم رفتم خونه مادرجونشون. گفتم شاید شاد کردن 4 نفر دیگه شادی رو به طور مسری به من هم برسونه!

مامان و بابا گفتن تا آخرای شب میرسن! تور ایرانگردیشون رو نصفه گذاشتن و به کرمان و بندرعباس و قشم و اصفهان و شیراز و نهایتا تهران رضایت دادن!

امروز صبح وقتی گوشیم زنگ زد و هنوز جواب نداده به خاطر فقدان شارژ خاموش شد ، فهمیدم به واقع زندگی اونقدرا هم ارزش نداره که آدم بخواد خودشو به خاطر مسائل جزئی از قبیل تنهایی و دلتنگی ناراحت کنه! نمیشه که تو به خاطر خامو شدن موبایلت اونم اول یک صبح پرکار ناراحت بشی بعد بخاطر ِتنهایی و بی کسی هم دوباره ناراحت بشی؟؟ مگه میشه ؟؟ مگه داریم؟؟ نه خداییش نمیشه! :))

بعد جالب اینجا بود که هیچ کسی هم شارژر اپل نداشت. یک کار فوق اِمرجنسی ( چرا این لغت فینگلیشش حالت تصویری خوشی نداره؟؟! ینی من فقط ذهنم منحرفه یا شما هم موافقین؟؟ :)) ) پیش اومده بود که باید حتما به محسن زنگ میزدم. بعد شماره اش دقیق تو ذهنم نبود!! :| ینی دو تا عدد رو شک داشتم! قبلا هم که دیده بود شماره اش رو بلد نیستم چند باری میخواست خودشو بزنه! به خدا دست خودم نیست! شماره همه تو ذهنم میمونه الا اون! :|

هیچی دیگه! همه بیمارستان داشتن برا من دنبال شارژر میگشتن که پیدا هم نشد ! بعد به ذهنم زد زنگ بزنم به نیره شماره رو ازش بگیرم! شانسم خوند خلاصه :دی

بله عرض میکردم فرزندانم! وقتی آدم زیر بار مشکلات این چنینی کمر خم میکنه میبینه یه سری چیزهای جزئی تو زندگی اصلا ارزش ناراحت شدن رو نداره ! :)))

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۴۲ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۹)

و بازم خواستی بگی گوشیت اپله :| نچ نچ نچ!
پاسخ:
خوب شد گرفتی نکته اش رو !! خوشم اومد!! :))
:|
خوب شد گفتی .یه سوال تخصصی راجه به آیفون
این چه جوری کار میکنه؟ آخه ما هر چی خونه میزنیم رو دکمه اش فقط درو باز میکنه ولی نمیتونیم باهاش زنگ بزنیم و اس ام اس بفرستیم ؟

:))))
پاسخ:
:|
انقدرررررررررررر بدم میاد از این پستهایی که از اولش کامنتا به حاشیه میره! انقدررررررررررررررررر بدم میاد !! :)))
خوشحالم که خوشحالی
حتی اگه خوشحال نبودی ادای خوشحالا رو دربیار
 

جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب!
من فدای تو، به جای همه گل ها تو بخند!
اینک این من که به پای تو در افتادم باز
ریسمانی کن از آن موی دراز
تو بگیر، تو ببند!
 
تو بخواه، پاسخ چلچله ها را، تو بگو! 
قصه ابر هوا را تو بخوان! 
تو بمان با من، تنها تو بمان!
 
در دل ساغر هستی تو بجوش!
من همین یک نفس از جرعه جانم باقیست،
آخرین جرعه این جام تهی را تو بنوش!

"فریدون مشیری"

پاسخ:
ادای خوشحالی رو در اوردن هرچی که باشه یه قدم به خوشحالی نزدیکتره!! :))
خوشحالم به این نتیجه مهم رسیدی ^__^
پاسخ:
:))
همیشه شاد باشی خلاصه :دی

حفظ کن شماره رو خوب :دی
پاسخ:
مرسی :)
اِمر جنسی ترین کار اینه که روزی  بیست بار از روی شماره محسن جان  بنویسی که یادت نره!
آدم شماره مرغ عشقشو یادش میره فرزندم؟
پاسخ:
مرغ عشق؟؟؟؟ :/

نه تو رو خدا نگو !
سلووووم :)
پاسخ:
به!!!!!!!!!!!1
بببین کی اینجاست!

سلام به روی ملیحت ^_^
روم سیاه منم اشتباه خوندم کلمه رو :)))) 
من شماره جدیده خودم و هنوز که هنوزه نتونستم حفظ کنم !
پاسخ:
قیافه اش غلط اندازه!! :))
اهااااا همینه بی خیالی طی کن از یک جایی به بعد تو زندگی بی تفاوت میشی نسبت به همه چی درست مثل من البته دوس ندارم اینجوری باشم اما از یه لحاظ هم خوبه اینکه زندگی اخررررررش میخواد کجا بره هیچی ارزششش نداره افرین دختر خوب سعی کن همین روال ادامه بدی درضمن برا اقاتون یه سیم کارت بخرید که شمارش رند باشه با یه تیر دونشون بزن :)))
پاسخ:
آهنگای سینا حجازی مرهم خوبی رو این درداست! آدمو بیخیال میکنه! :دی
شما خیلی فرهیخته تشریف دارید و جمله زیبایی در وصف دنیا می‌گید. ما اینجور مواقع، یه جمله دیگه‌ای می‌گیم که اگرچه خلاف ادبه، اما مثل آب یخ عمل می‌کنه با لیمو چکانده درونش.

در راستای کامنت حاشیه‌ای هم بگم از معایب اپل اینه وقتی از بی‌شارژی خاموش می‌شه دیگه روشن شدنش با خداست!
پاسخ:
ما اصن از این جمله ها بلد نیستیم آقا! این حرفا کدومه؟؟ :))
راستش ما همیشه وقتی فرسی را انگلیسی می نویسیم می گیم فینگلیش اینکه شما نوشتی باید انارسی باشه.
روزها می گذرن خوب یا بد اگه بد بگذرونیم فقط از دست دادیمشون. اون بخشی که دست خودمونه و می تونیم را کاش بلد باشیم خوب بگذرونیم بجای اینکه دایم با خودمون همدردی کنیم و به خودمون حق بدیم
پاسخ:
آها بله. حق با شماست :دی من اشتباه کردم :)
افرین این درسته
پاسخ:
:)
  • میرزاده خاتون
  • من واقعا ناراحت می‌شم که می‌بینم ناراحتی :(
    همیشه خوشحال باش. به چیزهای خوب فکر کن. به آینده‌ی قشنگتون :)
    پاسخ:
    :)
    دفاعت چطور بود مامانی؟ ^_^
  • از خوانندگان ولی از گفتن اسم معذورم
  • نفیسه جان یه سوال درواقع ازت راهنمایی میخواستم نمیدونم چجوری مطرح کنم وبلاگم ندارم بخوای اونجا جوابم بدی اگه تو مجازی کسی دوست بشه و حدود 5ماه و طرف مقابل خیلی بهش وابسته بشه طوری که بارها خواست رابطه رو کم کنه یا کات کنه چون مجازی هست واخروعاقبتی نداره اما وقتی حال طرف رو میبینه وازطرفی هم دوسش داره و بودنشون تو واقعی هم تقریبا محاله چطور باید طرف رو سرد کنه و دل بکنه؟؟؟وبدتراینکه دختره خودش یه ازمون مهمی چندماه دیگه داره که باید شروع کنه ازالان به خوندن ولی وقتی حال طرف مقابلش رو میبینه نمیتونه به حال خودش رهاش کنه اگه تو بودی چجوری سردش میکردی ؟؟؟نظرت برام خیلی خیلی مهمه خواهشا جواب و راهکاری بده 
    پاسخ:
    O_o
    نکنه جدیدا بنده مقام مشاور پیدا کردم خودم خبر ندارم؟! :)))
    من اگه بودم خیلی صریح و بدون هیچ گونه ملاحظه ای به طرف میگفتم آقای محترم ما به درد هم نمیخوریم! خلاص!
    هم برا اون بهتر بود و هم برا خودم!

    +پسرا گاها سرد کردن های در لفافه رو به معنای ناز کردن های دخترونه میدونن! نمیشه با پرده پوشی و این جور حرفا سردشون کرد!
    سلام میدونی ذهن ما که منحرف نیست شرایط باعث میشه اینجوری بشه ملتفتین خخخخخ
    راستش یبار داشتم یه مطلب درمورد امداد واتشنشانی میخوندم که یهو برخورد کردم به این کلمه به صورت فارسی یکم تعجب کردم دوباره ازنو خوندم !
    این موبایلا دیگه نمیذارن ادم شماره حفظ کنه :))
    پاسخ:
    سلام ! بله بله! جو خرابه! :))
    جل الخالق !
    همین گوشی ها همین تکنولوژِی جاته  جوونای ما رو سطحی کرده شماره یادشون نمیمونه :)))))))))))))))))))))))))))))))

    مرگ بر امریکا حتا !
    پاسخ:
    همش زیر سر عوامل بیگانه است :|
  • از خوانندگان ولی از گفتن اسم معذورم
  • ممنونم از راهنماییتون فقط یه نکته اینکه نمیخوام طرف مقابل ضربه بخوره البته گفتم از وابستگیمون کم کنیم والان روزی دوساعت شده چون نزدیک امتحانات ترم هم هست البته باهاش صحبت کردم که اینجا مجازی واخرش هیچ وخودش هم میدونه که بودنمون تو واقعی هم محاله میخوام بگم دیگه تموم کنیم و منم اونجا دیگه نمیام ولی مراعات حال وروزش کردم مستاصل شدم ادم عاطفی هستم عذاب وجدان میگیرم اشتباه کردم تو مجازی اولش قرار بود فقط یه دوستی عادی باشه نمیدونم چیکار کنم :((((((((
    پاسخ:
    :)
    احوال الانور چطوری جیگر؟:))
    خداروشکر از اون حال و روز دراومدی ها  من ک بهت گفته بودم خاموش میخونمت ولی حال نظردادن ندارم :))اونجاها ک گریه کردی و مینالیدی خیلی باهات هم دردی کردم وتو دلم برات دعا کردم ولی میومدم میگفتم چی؟ غصه نخور تموم میشه -دوری و دوستی و سایر شعارهایی که دوستان دادند

     ولی نگاه کن از یک زاویه این زنو شوهرایی ک خیلی هم وردل همان همه چی براشون یکنواخت وتکراری میشه دوری یکم تنوعه ولی زیادش خوب نیس ولی خو تو هم یک کار کن یک ترم مرخصی بگیر خودتو سیراب کن حسابی از وجود یار یا یک بند پ کلفت پیدا کن انتقالی دائم بگیر خودتو راحت کن
    در هرصورت ارزو میکنم همیشه شاد باشی فرزندم
    چقد حرف زدم :)))
    پاسخ:
    ممنونم :)

    آره نزدیکی هم زیادش خوب نیس.
  • real psychic readings
  • من مطمئن هستم که این پست همه افراد اینترنتی، آن را لمس کرده است
    واقعا واقعا خوب نوشتن در ساخت وبلاگ جدید است.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">