ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

بابای دنیا اعصاب نداره! :|

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ق.ظ

سکانس اول :

زهرا (خواهر شوهر :| ) : مامان خونه جدیدی که گرفتیم سه تا خواب داشته باشه بسه. یکی من یکی محمد یکی هم شما. اینام که رفتن سر خونه زندگیشون دیگه.

محسن: پس من چی؟ :|

زهرا : تو لطف میکنی تو خونه ات میخوابی!

محسن : نه شب هایی که نفیسه شیفت ه میام اینجا دیگه! مرض دارم خونه بمونم؟

زهرا : خب اون شب ها تو سالن بهت اجازه خواب میدیم!

...

چند دقیقه بعد به صورت ناگهانی:

محسن : یعنی دنیا نباید یه اتاق خواب تو خونه شما داشته باشه؟؟؟

همه حضار : دنیاااااااااااااا؟؟؟ دنیا کیه دیگه؟؟؟؟ O_o

محسن: بچه مون دیگه!

همه : :|

من در دلم! : آخه دنیا ؟؟ قحطیه اسمه؟؟ :| وجدانا دنیا؟؟؟ نگاه خیره به دوربین :|

مامانش : نه لازم نکرده! ما بچه کسی رو نگه نمیداریم! بچه تون تو خونه خودتون میمونه!

محسن : شب هایی که نفیسه نیست چیکارش کنیم؟

زهرا : پرستار بگیرین! :|

من : پس عمه جونش چی؟ ما کلا خیلی عمه دوستیم!

زهرا : ما اصلا عمه دوست نیستیم! خاله دوستیم! :|

محسن خطاب به باباش که کلا حواسش نیست و داره کتاب میخونه : بابا ینی تو اگه تو روز دنیا رو نبینی شب خوابت میبره؟؟

باباش : ها؟ ذنیا دیگه کیه؟ :|

...

سکانس دوم :

پای تلفن امروز! صدای موسن موسنی داره میاد!

محسن : صدای محسن ه داره جیغ میکشه؟

من : آره.

+جیغ نکش خب! عجب جغجغه ایه ها !

- اینجوری نگو! پس فردا عاشق دنیا میشه ، میشه دامادت !

+ اوهوع ! خیال کردی! من دختر به فامیل جماعت نمیدم! :|

- خب میره نامه از دادگاه میگیره! واالللا!!

+غلط کرده! رفت دیگه نیاد! دنیا بی دنیا ! خونه راهش نمیدم!

- خب تو راه نده! من که راه میدم!

+ تو هم راه دادی دیگه خودتم نیا ! :| من اعصاب ندارم نفیسه ها ! دختر اینجوری تربیت کردی نکردی! :|

...

  • موافقین ۱۶ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۸)

(8
پاسخ:
:دی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خنده فراوان. من سر تربیت چندقلوهای بعد از اینم با خواهر برادر بحث مون میشه. آخه اصلا حواسشون به تربیت بچه هام نیست. :| والا
    پاسخ:
    چند قلو؟؟؟
    نگو تو رو خدا :)))
    عجب :)))
    پاسخ:
    بعله! :دی
  • آبجی خانوم
  • هلاکم کردید شما زن و شوهر :))

    خدا حفظتون کنه ان شاالله
    پاسخ:
    ارادت داریم :))

    مچککرم!
    :))))))))))))))))) چرا باباهایی که دختر دارن انقدر خشن میشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ محمد هم اسم یاس بیاد شاخکاش تیز میشه :)))))))) 
    پاسخ:
    واللا با این تفاسیر من ترجیح میدم دختر نداشته باشم!! هرروز فک کنم تو خونه دعوا داریم!! :)))
    دنیا؟
    دنیا به فامیلیتون نمیاد:دی
    لطفا سارا هم نذارید:-"
    یه چی بذارید سهل ممتنع نشه واسه همه اطرافیانش و از بس ترکیبش به وفور پیدا میشه تو ذهن هیچکس نمونه:|

    مثلا میتونی بذاری ناز آفرین:-"
    پاسخ:
    نه بابا من مگه مرده باشم بذارم این اسم بچه امو بذاره دنیا !! :| یه چی میگه دیگه!
    سارا که داریم دیگه :دی

    مثلا به نظر من ماندانا خوبه... یا نسیم... البته نسیم نه یاد خمیردندون میفتم... غزل مثلا... نمیدونم اصن! خیلی کار سختیه! :))
  • بانوی عاشق
  • عزیزم چ  سکانس های بانمکی
    پاسخ:
    چشاتون با نمک میبینه! :دی
  • احسان خواجه مرادی
  • دنیا دیگه کیه؟
    پاسخ:
    بچه مون! خیر سرم! :))
    مردم از خنده .. رو فامیل شوهر نباید حساب کرد برا بچه داری
    پاسخ:
    رو فامیل شوهر برا هیچ کاری نمیشه حساب کرد!! :)))
  • مستر نیمــا
  • کارش درسته.به این میگن مردددد:)))))
    پاسخ:
     :)))
    :)))
    پاسخ:
    :دی
    دیکتاتوری در این حد که اسمشو بدون مشورت انتخاب کنه؟ :))
    بدو اسم پسر انتخاب کن از قافله عقب نمونی :دی
    پاسخ:
    نه بابا یه چی میگه دیگه! مگه من مردم؟؟ :))
    بذار رایحه:دی
    من قرار بود رایحه باشم!:دی
    پاسخ:
    بو چطوره اصن؟؟ :))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ما به سه چهار تاش راضی هستیم. :)))

    پاسخ:
    سه چهار تا دو قلو یا سه چهار تا بچه؟؟ :))
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • وای چه خوبه :)))))))))))))
    پاسخ:
    چی چه خوبه؟؟
    بابای دنیا؟؟  :)))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سه چهار قلو.
    پاسخ:
    خیلی هم خوب :دی
    خمیردندون؟!
    به دختر من میگی خمیردندون؟! :((((((
    پاسخ:
    خداییش نسیم مثل پونه میمونه! آدم رو یاد خمیردندون میندازه :))
  • نرجســـ ـــــَم
  • دیوووونه ها
    پاسخ:
    مرسی مرسی :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">