ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

شما بگین! رنگ کنه؟! :))

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ق.ظ

پس از مدت ها امشب نشستم به کنجکاوی راجع به اینکه با چه عبارت هایی ملت رسیدن به اینجا :دی یادمه قبلا تو بلاگفا این کارو زیاد انجام میدادم. کلا خیلی خنده داره بعضی عبارت ها !

خب تندیس خاله زنک ترین ارجاع مکرر هفته رو اختصاص میدیم به " امشب کلی مهمون دارم حالا چیکار کنم؟!" :| واقعا ملت میرن اینا رو سرچ میکنن؟ مگه گوگل مامانتونه خب؟ :| :))

گوی بلورین خاله زنک ترین ارجاع رو هم میدیم به " پسری که مقنعه سرش میکنه" !!! خب چرا واقعا؟ چرا پسر مقنعه سرش میکنه؟ دخترا دیگه سرشون نمیکنن. شما چرا خودت رو به زحمت میندازی برادر؟ ... جامعه داره به کجا میره واقعا؟ :|

نخل طلای ِ "با من بود الان؟" هفته رو هم مشترکا اختصاص میدیم به ارجاعاتی نظیر : "دختر با سلیقه" "کدبانوی باسلیقه" "خصوصیات دختر با سلیقه " و حتی " کدبانوی تهرانی با سلیقه" :)))

لنگه کفش گلی ِ هفته رو هم تقدیم میکنیم به عبارت ِ نامانوس و نا مفهوم ِ "انقد چقده بیار تو دوربین تا" :| :|

همین لحظه هم جا داره از عزیزی که عبارت " لباس عروس ِ خیلی خوشگل پف پفی سفید" رو سرچ کرده بابت اینکه چیزی گیرش نیومده عذر خواهی کنم. :))

جایزه ی خسته ترین سرچ ِ هفته و چه بسا سال رو هم اختصاص میدیم به عبارت " عهه" :| خب انتظار داری چی برات بیاره الان؟ اصن هدف چیه؟ صدای سینه صاف کردنشون رو هم بعضیا با گوگل درمیون میذارن به واقع ! :))

در آخر هم اجازه میخوام با تقدیر ویژه از عبارت " هرکی عکسش رو عوض کنه خره" ، مدال ِ بی نظیر ترین سرچ هفته رو تقدیم کنم به " دوران نامزدی موهامو رنگ کنم؟"

:)))

  • موافقین ۷ مخالفین ۱
  • جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۶)

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • حالا اینکه اونا اینارو سرچ کردن یک طرف اینکه گوگل گفته اینارو اینجا پیدا میکنن  هم یک طرف!
    مثلا عبارت عهه! این رو چطور ربط داده به وب شما؟ الله و اعلم.
    پاسخ:
    من نمیدونم مردم چه پشت کاری دارن واقعا ! خودم یکی دو تا رو سرچ کردم تو 5 صفه ی اول نبود وبلاگم!! آخه چقد وقت میذارن مردم برا یه سرچ!؟؟! :)))
  • فرزانه شین
  • (((((((((((:
    خیلی بانمک بود عبارات سرچ شده وبلاگتD:
    والا جستجوهای وبلاگ من بیشتر شبیه سوالاتیه که تو عطاری میپرسن!!!(((:
    10 ها مورد خواص عرق بیدمشک دارم!|:
    خدا رو شکر هنوز خارشترو سرچ نکردن ملت!D:
    پاسخ:
    :))))
    استخدوس!! یا همچین چیزی حتی! :))
    نخل طلای باحال ترین پست این اواخر رو به شما تقدیم میکنم:)))
    پاسخ:
    مرسی مرسی :))
    من از همینجا بهش میگم نه عزیزم دوران نامزدی موهات رو رنگ نکن بذا بعد عروسی جذاب تره !:))))))
    اصن شاید این نشد ، یکی دیگه شد میخوای موهاتو رنگ کنی که چی ؟!!!:))))
    پاسخ:
    :)))
    واللا ! اصن هرچی دیر تر آدم تنوع بده به قیافه اش بهتره! :))
    عاااالیییییی بود 
    :)))))))))))
    پاسخ:
    :)))))
    مچککرم
    من قسمت سرچو غیرغعال کردم
    ولی قدیما
    چه دوستایی که با همین گوگل پیدا نکردم

    نصف دانشگاه با سرچ تمرین و جزوه و اسم استاد می‌رسیدن به وبلاگ من :))))
    پاسخ:
    ملت خیلی باحالن نسرین :))
    :/
    :)))))))
    پاسخ:
    میخند؟
    :))
  • داداش مهدی
  • :)) خیلی شاد و مسرور گشتم! همه‌شون یه طرف، "عهه" یه طرف!
    پاسخ:
    :)))
    وقت گوگل رو ملت از سر راه اوردن :)) :|
  • زینـب خــآنم
  • واااااااااااای چقد ملت تابلوان  : ))))))
    اینا رو از کجا پیدا کردی حالا ؟؟  : دی
    پاسخ:
    از قسمت آمار و گزارش های بیان دیگه :))
  • گمـــــــشده :)
  • :))))))))
    پاسخ:
    :دی
    بیا این بازیه رو بنویس کدبانوی باسلیقه:))
    پاسخ:
    ما دیگه خسته تر از اونی هستیم که بخوایم بازی کنیم جوون! :))
    خب یه وقتایی من بعضی کلمات رو که از شیوه نوشتاری شون مطمئن نیستم سرچ میکنم و این وسط تو نتایج اومده وبی توجهم رو جلب می کنه که صد سال هم بگردم توش اون کلمه رو پیدا نمیکنم:))

    سرچ های تک کلمه ای معمولاً تکیه کلام شخصی توی وبش هست، که با سرچ می شه رسید به وب مذکور. مثل همون "عهه"!
    پاسخ:
    :)))
    آخه موهامو رنگ کنم کلمه خاصی نیست خداییش! :))
    سلام.کل صفحه اول وبتون رو خوندم.مردم از خنده
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام :)
    بسیار خرسندم زین بابت :))
  • ستاره باران
  • عجب سرچ هایی D:
    پاسخ:
    :دی
  • سارا هاشمی
  • ممنون کدبانوی باسلیقه برای خندوندن در انتهای اعصاب خوردی=))
    پاسخ:
    :))))
    ارادت دارم
    وااااااااااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااااااا مردم از خنده :)))))))))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">