ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

به خون جگر شود...

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ب.ظ

و لنبلونکم بشی ء من الخوف و الجوع و نقص من الاموال و الانفس و الثمرات و بشر الصابرین،
الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا
انا لله و انا الیه راجعون


گویند سنگ لعل میشود در مقام صبر...
آری...
شود...
ولیک به خون جگر شود...

....................................................................................................................

خیلی خیلی خیلی خسته ام.... بعد از اون همه دعا و خواهش و التماس ... بعد از اون همه الهی اذالم ادعوک فتستجیب لی و من ذالذی ادعوه فیستجیب لی ... گفتن... خیلی خسته ام...

میشه نگام کنی؟...راحت شه زندگیم؟...

............................
  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۸)

دارم دیوونه میشم و هیچ آرامشی نیست ..کاش حل بشه مشکلت ..حل بشه مشکلم 
خدایا ...
پاسخ:
کاش...
نه خسته :)
محتاجیم به دعا....
پاسخ:
من دعاهام گیرایی نداره...
:)
شاید چون بیشتر از اینا ازت انتظار داره
قوی باش
پاسخ:
بیشتر از یعنی؟

منکه همش میگم : ربنا لاتحملنا ما لا طاقتا لنا به...
:(
  • در مسیر شدن
  •  انا لله و انا الیه راجعون
     
    انا لله و انا الیه راجعون
     
    انا لله و انا الیه راجعون
     .
     .
     .
     
    انا لله و انا الیه راجعون
     .
     .
     .
    پاسخ:
    ....
  • پسرِ خاکستری
  • :(
    پاسخ:
    :)
    نگاه خدا زوم شه روی زندگیت ایشالا :)
    پاسخ:
    انشاا...
    مرسی نگار... :)
  • زینـب خــآنم
  • اتفاق بدی افتاده ؟ مثلا فوتی چیزی ؟ ....
    پاسخ:
    نه...
    :)
  • گمـــــــشده :)
  • دعاهای منم گیرایی نداره
    :(
    پاسخ:
    شایدم ما حالیمون نیس...
    حالتو میفهم.....ولی نمیخوام بفهمم :|
    اینجاس ک میگن گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است . . .

    +دعاهای منم گیرایی ندارن این روزا :/
    پاسخ:
    :)

    حل میشه... هرچی خدا میخواد ... :)
    من دعا میکنم برا مشکلت
    پاسخ:
    دعا کن هرچی خیره پیش بیاد ...
    :)
    قوی باش 
    میشه ...
    پاسخ:
    وسیع باش و تنها و سر به زیر و سخت...
    :)
  • فینگیل بانو
  • دائما یکسان نباشد حال دوران :): 
    پاسخ:
    غم مخور....؟
    :)
    میگذره ...
    پاسخ:
    این روزها که میگذرد شادم....
    شادم که میگذرد این روزها...

    :)
  • مستر نیمــا
  • دیدم روز پزشکه گفتم بیام تبریک بگم
    یه کیک و بستنی مخصوص هم خودتون رو از طرف من دعوت کنید
    پولشم از محسن بگیرید. قبلا باهاش حساب کردماااا :))))) کلاه سرتون نذاره خودش بره تنهایی بخوره هاااا
    پاسخ:
    مررسی

    ما از اصفهونیا بیش از اینم انتظار نداریم بابا :)))
    روزت مبارک نفیسه خاتون الانور بانو!
    امروز صبح پاشدم گلوم درد میکرد...نگو روز پزشکه!
    امیدوارم ازون دکترایی بشی که آمپول نمینویسن و دستشون تو کار قرص و شربته!
    پاسخ:
    مررررررسی عزیزم ^_^

    الان گلوت چطوره؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • به مو می رسه ولی نمی گذاره پاره بشه ..

    ان شاءالله که عاقبت بخیر باشید بانو
    پاسخ:
    :)

    ممنونم
    سلام . روزتون مبارک .
    پاسخ:
    سلام:)

    شما همیشه به موقع هستید :)
    عزیزم روزت مبارک باشه :-***** 
     انشالله که هر چی خیر و صلاحته برات رقم بخوره 
    پاسخ:
    مررررسی بانووو :**)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">