ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

خب ! بالاخره بعد یک هفته تلاش مخلصانه ی نیروهای خدوم مخابرات و اینترنت و وزیر ارتباطات و فلان و بیسار اینترنت من وصل شد!

الان تو سرم فقط یه صدا میپیچه : "وقت به خیر! به های وب خوش آمدید... " :| انقدر که زنگ زدم به های وب تو این مدت !


بعد اینکه خیلی شرمنده شدم خدای انقدددددددددددر که هی کامنت پشت کامنت نگرانم بودین نبودم این مدت! انقدددددددددددر که هی پیغام پسغام فرستادین! اصن چطوری من زیر بار این همه محبت سرمو بالا بگیرم؟؟ مگه میشه آخه به یه نفر انقدر توجه کرد؟؟ مگه میشه یه نفر انقدر محبوب باشه؟؟ :))) دیگه حالی میمونه نه واللا؟ احوالی میمونه نه بلا ! :)))


میگم یه وقت زشت نباشه ما تو اینستا عکس برگ نذاشتیم هپی فال نگفتیم؟؟ :)) خداییش پاییز رو دوست دارم... غمش.. اون غم ساکت ِ مظلوم ِ ته صداشو دوست دارم... حالا نه اینکه فک کنید چون آبانی ام میگم هاا ... نه به همین سوی چراغ ! :)) کلللا میگم !

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۱)

  • زینـب خــآنم
  • چقــدر خوب گفتی واقعــآ  "اون غم ساکت ِ مظلوم ِ ته صداش"
    درسته ...
    پاسخ:
    :)
    من چند روزه تو یه اتاق 4*8 عینهو زندانیا دارم می‌زیم و برای خریدم بیرون نرفتم و اگه می‌مردم کسی نمی‌فهمید
    اون وقت تو داری از احوالنپرسی! و بی‌کامنتی شکوه می‌کنی؟
    نه که وقتی هم کامنت می‌ذاریم سریع تایید میشه و جواب میدی
    والا
    برو
    برو از خدا بترس


    پاسخ:
    خدایی یه نفر نگف کجایی ها :)))

    خب من نت نداشتم اگرنه تایید میکردم :دی
    عه راست میگیا منم هپی فال نگفتم :دی
    پاسخ:
    زشت نباشه یه وقت تو هم نگفتی :دی
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • کلا چند وقته پست نذاشتی سوژه اش کنیم دلمون تنگ شده!

    پاسخ:
    بروووووو! برووو از خدا بترس پیرمرد!! :))
    خب من یکی که چند بار سر زدم دیدم پست عوض نشده و گفتم حتماً تو حال و هوای پست قبلی فرو رفتی توی سکوت چند روزه!
    پاسخ:
    هعی داد بیداد...
  • بانوچـ ـه
  • پس اینترنتت مبااااااااااااارک :دی
    پاسخ:
    سلامت باشین :دی
    سلام. ما که جزو خوانندگان خاموش هستیم و همیشه پیگیر احوالات شما عزیز دل. ایشالا که حال پاییزی شما و محسن خان خوب خووووووب باشه. راستی ادرس پیج اینستاگرامتون رو هم در پست بعدی اعلام بفرمایید خیلی عالی میشه ها. مشتاقیم پست های اونجا رو هم ببینیم و هم لااااااایک کنیم.
    پاسخ:
    لطف دارین شما :)
    انشاا... شما هم همیشه شاد باشین :)
    نهنگ کابلو میل کرده بود؟:دی
    پاسخ:
    اصن کابلی از اول وجود نداشته گویا :دی
    میدونی من از چی پاییز خوشم میاد؟ از اینکه شبیه تابستونه :| و همینطور میدونی چرا از زمستون و بهار خوشم میاد؟ چون شبیه تابستونن! :D
    پاسخ:
    :))))

    حالا از تابستون چرا خوشت میاد؟
    چون تیر در تابستان است د:
    پاسخ:
    همونو بگووووووو :))
    خودشیفته :دی
  • ساعت زنانه
  • پاییز هست و خواب ..
    پاسخ:
    خوشا به حالتون صبحا میتونین بخوابین :((
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">