ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

تا خرابت نکند تهمت بدنامی چند!!

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ق.ظ

بچه ها من فردا امتحان شفاهی دارم :(((

خیلی حالم بده . اصلا تمرکز ندارم درس بخونم. یعنی اصلا نمیدونم چی بخونم! ریه میخونم ذهنم تو کلیه است. کلیه میخونم میگم غدد بپرسن چی؟ غدد میخونم میبینم نمیرسم به گوارش! بعد اخرش از خون سوْال میپرسه آزم حالا ببینین!! :(( واااای روماتو که یه هفته است لای کتابشو باز نکردم !

بابا أیهاالناس من از اول راهنمایی تا همین الان یادم نمیاد درسی رو تموم کرده باشم برم سر جلسه امتحان! اصلا تواناییشو ندارم. ترجیح میدم حذف کنم چن تا مبحثو و بقیه رو بخونم بعد الان دارم روانی میشم! همش میگم اگه از اونی که نخوندم بپرسن چی؟ 

به خدا انصاف نیست! تو مصاحبه استخدامی هم نهایت چهار نَفَر به یک نفرن نه هشت نَفَر به یک نَفَر!! چهارتا متخصص داخلی یه فوق تخصص ریه یه خون یه کلیه و احتمالا دوتا گوارش! شدن نه تا تازه!! :(( فک کنم بپرسن أسمت چیه هم نتونم جواب بدم! ... نفیسه از اوتوبان داخلی به سلامت بگذر!! همه بگین امین!! (من پاس شم شام میدم واقعا :|)

  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۰)

آمین...

تو هم دعا کن حداد فردا نگه متنِ درسو من بخونم
مثل دوران ابتدائی میگه یه نفر کتابو بخونه بقیه گوش بدن :((((
پاسخ:
گفت تو بخونی؟؟ :))
خب پس لطفا مال ما رو پست کنید همین الان که بنده از همین الان مژده قبولی میدم.
(برم بشینم دعا کنم قبول بشید وگرنه همه سرمایه کامنت برترم سر یه شام می پره :) )
پاسخ:
شما برید به حساب من یه شام بخورید فعلا تا ببینیم چی میشه :دی
مهم نیس شام میدی مهم اینه شام به منم میدی؟؟؟
تو روح امتحان شفاهیی
پاسخ:
به روح اعتقاد داره؟؟
  • °• نیلگون •°
  • شما پاس شدی،من شام میخام واقعن!!! :دی ببین کی گفتم !!!

    دعاگوییم :) ان شاءالله بخیر بگذره
    پاسخ:
    مگه گفتم به خواننده ها شام میدم؟ :)))
    مرسی عزیزم دعا کن دعای تو خوب است :(
    برا هر بخش یه متن عاشقانه بنویس:دی
    پاسخ:
    اینا این چیزا سرشون نمیشه :| :دی
  • زینـب خــآنم
  • پس ما منتظر شامیم  : دی  چون پاسی  ; )
    پاسخ:
    مگه شماها هم دعوتین؟؟ :)))
    خدا از دهنت بشنوه خواهرررررر
  • مادام کاف
  • شت.هنوزم تو درگیر این ریه معده و اثنی عشری؟؟؟:)))عزیزدلم:*موفق باشی ایشالله
    پاسخ:
    مهسااااا :((( و گریه کنان دور میشود
  • رگـ ـهــا
  • خب درسته که کیک شکلاتی رو پیچوندی و هر روز دارم تو اینستا ضربه شو بهت میزنم ولی به جان خودم من از تو این شامو میگیرم دیگه! :))))
    پاسخ:
    شانس نداری دیگه چیکارت کنم؟ :)))
    من عاشقش نیستم تو عاشقشی پس خودت بیشتر شکست عشقی میخوری :)))
  • فرزانه شین
  • آمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
    ایشالا پاس بشی با نمره عاااالی
    پاسخ:
    مرررررسی فرزانه :)
  • عارفه هستم
  • بخیر گذشت دکتر جان یا نه؟
    پاسخ:
    اره خداروشکر آزم سوْال خوبی پرسیدن :)
    پنج شنبه کتبی رو هم بدم و خلااص :دی
    عه من میخواستم برم پرستاری بخونم چه وضعشه خب:دی
    پاسخ:
    پرستاری اینجوری نیست. خیلی راحتتره. بخون عزیزم :)
    موفق باشی:)
    پاسخ:
    مرسی خانم :)
    این جلسه خطر از بیخ گوشم رد شد و نگفت من بخونم
    ولی میانترممو 18 شدم :((
    پاسخ:
    ١٨ بده؟ :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • آپاندیس رو خوندی؟ مهمه ها ببین  کی گفتم!
    بطن چپ هم ممکنه ازش سوال بدن. 
    پانکراس یادت نره. حتما حتما بخون.
    همینا.

    پاسخ:
    بطن چپ نمیاد ! اون مال قلبه! :))
  • بانو ف تک نقطه
  • آقا این خیلی به جامعه بشری لطف کنه به محسنش و خودش شام بده شما چرا دلتونو صابون میزنین =)))))

    چه انتظارا از دانشجوی مملکت دارن :|

    پاسخ:
    همینو بگووووو!
    چه انتظارا دارن ملت :)))
  • رگـ ـهــا
  • فکر کردی من عاشقشم؟عشق فقط فسنجون خانم! :|
    اینا همه ملعبه هستن!! :)))))
    پاسخ:
    چطوری با احساسات پاک اون همه کیک شکلاتی بازی کردی؟ ://
    چقدددددددر سخت 
    خدا به دادت برسه
    ببخشید باید روحیه می دادم ولی بلد نیستم
    پاسخ:
    راحت باش عزیزم :دی
  • مستر نیمــا
  • من مصاحبه استخدامیم 22 نفر بودن یکی گرفتن :دی
    اعتماد به نفس داشته باش
    پاسخ:
    :دی
    خوبه برا اولین بار بر أساس شایسته سالاری بوده نه پارتی :دی
    من الان خط اول رو اینطوری میخونم:
    من فردا امتحان شفاهی دارم، دیرم شده عجله دارم:)))))
    پاسخ:
    :))
  • بانوی عاشق
  • ان شالله قبول بشی ما هم ی دلی از عزا در بیاریم :))
    پاسخ:
    پاس شدم :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">