ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

1- جا داره عرض کنم که داخلیم رو پاس شدم! :دی با نمره ی درخشان 14/29 ! :| رنج نمره از 9/58 تا 16/03 ! واقعا به مدیر گروه خوش اخلاق و خوش خنده و به شدت بی منطقمون افتخار میکنم. و البته به اون تفکر "شایسته نه سالار" ی که اومد و همین آدم رو رئیس دانشکده پزشکی کرد . آدمی که براش 9 واحد نمره ی بخش که ما توش 3 ماه جون کندیم فقط از یک امتحان تئوری که سوالاش درحد رزیدنتی و چه بسا فلو بود به دست اومد! و افتخار میکنم به سیستمی که چشمش رو روی حدااقل 10 نفر شایسته تر از ایشون بست و تمام قابلیت های اونا رو ندیده گرفت.


2- اولین مورنینگ زندگیم رو سه شنبه ارائه دادم :دی اونقدری که فک میکردم بد نبود :دی اولین کشیک شب تا صبح زندگیم رو هم شنبه شب واستادم! حدود 5 ساعت تو اتاق عمل ارتوپدی بودم و جا داره عرض کنم که تو این 4 سال و چند ماه بدترین جایی بود که برا رشته ام مجبور شدم باشم! اصلا اتاق عمل رو دوست نداشتم! یک راهروی بزرگ رو درنظر بگیرین که اتاق داره اطرافش و در هر اتاق یه عده دارن دل و روده یه نفرو میریزن بیرون.  و اتاق عمل ارتوپدی هم که دیگه از فاز ریختن دل و روده به فاز اره و ساطور و چکش و اینجور چیزها ارتقا پیدا میکنه! خیلی هواش بد بود و فقط دم میخواست از اون زندان بیام بیرون! :| قبلا رفته بودم اتاق عمل چشم اصلا اینطوری نبود :| خلاصه که در حال حاضر بسیار متنفر شدم از رشته جراحی حالا تا چی پیش بیاد ! (خدایی روحیات من خیلی پروانه ایه! اصلا فک نمیکردم انقد عوق بزنم سر عمل :/ )


3- دیشب با محسن حرف میزدم بهش گفتم کم کم باید آماده شیم بریم بیمارستانهای صحرایی گوله از پای ملت بکشیم بیرون! ترامپ اومد دیگه امروز فرداست اولین موشک بخوابه تو خاک ایران! بعد برگشت گفت نه بابا خیالت راحت اینا همه ژست انتخاباتیه و سیاست های امریکا با عوض شدن یه به ظاهر رئیس جمهور تغییر نمیکنه. بعدشم یه سری توضیح راجع به این داد که مردم عوام بیشتر به کلینتون رای دادن و ترامپ از الکترا ها رای اورده و اینا که راستش من هیچی سر در نیوردم و بحث رو به سمت و سوی دیگری سوق دادم به واقع! ولی خب خدایی بعضیا چنان تو سرشون میزنن ار این اتفاق که گویی کلینتون دختر خاله اقدس ما بوده حالا چیکا کنیم دختر خاله مون رای نیورد؟ یایا اینا همه سروته یه کرباسن حالا گیرم این یارو کله شق تر و مورد دار تر از بقیه شون!


4- حرف زیاد دارم آقا ولی خسته شدم :/ باید اسلاید درست کنم شنبه ارائه استئوپروز دارم :/ فقط دلم میخواد ارتوپدی تموم شه. اصلا دوسش نداشتم ...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۵)

چه رشته وحشتناکیه :/
پاسخ:
چی ارتوپدی؟؟
  • بانوی عاشق
  • ن اسم وبت قشنگه
    هرچند گه گاهی مینویسی :-D
    ب جون خودم خاله اقدس من اصن بچه ش نمیشه هرچیم دکتردوا کردن نشده
    کلینتون دخترخاله اقدس من نیست
    پاسخ:
    نگران خاله اقدست شدم :دی
    مرسی خانم :)
    من از رشته ت می‌ترسم
    و حتی بدم میاد
    سخته
    یه جوریه
    با بند سوم هم موافقم
    اسم وبلاگتم عوض مفرما
    ساعت شش صبه :(
    جمعه
    پاسخ:
    نه رشته ام یه جوری نیست :(( بهش نگو یه جوری :((
    یه روز جمعه است بگیر بخواب بابا
    من هنوز ده سالم نشده بود بابام من رو می برد سر عمل هاش، بعد مثلا میگفت اینو می بینی؟ این روده ی بزرگه، اینی هم که چسبیده اینجا آپاندیسه!:|
    ولی حالا اونش به کنار، جو خود کارکنان اتاق عمل بابام اینا(!) -چون سالها با هم همینجا کار کرده بودن و همه شون با هم رفیق بودن!- خیلی خوب بود و اصن همون جو باعث شد من به پزشکی علاقه مند شم! :)
    واسه همین اصلاً درک نمیکنم مورد دومتون رو:دی


    پاسخ:
    بچه ده ساله اتاق عمل؟ O_o

    سکوت میکنم کلا :))
    وای من از اتاق عمل فقط و فقط ارتوپدیش رو دوست داشتم. نیست که در قدیم ندیما وقتی بابام در مواردی نجاری میکرد من ور دستش بودم ؟! برای همین از اره دادن و تیشه گرفتن خوشم میاد. مخصوصا وقتی با دریل پین ها رو فیکس میکنن بعد تو گرافی چک میکنن میبینن لبه های استخوون به خوبی روی هم مچ نشده اینبار دریل رو روی دور معکوس میزارن و پین رو خارج میکنن. همه ش برام ملموسه 
    محسنتون سیاست خونده بود نه؟؟؟
    پاسخ:
    اره. الانم داره روابط بین الملل میخونه :دی
    اصن اینا رو بیخیال 
    تولدت پیشاپیش مبارک کیلی لی لی لیییی :))))
    پاسخ:
    :)))
    مرسی
    پرستاری واقعا رشته ی سختیه درک می کنم ...
    پاسخ:
    مجید من سکوت میکنم تو إصلاح بشو نیستی :/
    من نه از سیاست چیزی میدونم و نه از پزشکی... از همین گوشه موشه ها میزنم میرم کسی نبینه منو :دی
    پاسخ:
    تو نرو خواهری ^_^ [ایکون قلب قلبی حتی]
  • حنانه شکاری
  • 14.29؟ :/ این صدم ها خیلی مسخره ن..همیشه ازشون بدم میومده :(

    فکر کنم عمل بعد یه مدت برات طبیعی شه ها..نمی شه؟

    منم در مورد ترامپ همین نظرو دارم. چرت و پرت می گفت به چشم بیاد. فکر کن رئیس جمهور یه مملکت مثل آمریکا اونقدر خر طور رفتار کنه :)))

    خسته نباشی :))))
    پاسخ:
    مثلا میخان بگن ما خیلی دقیقیم :/

    طبیعتا باید بشه دیگه :((

    سلامت باشی حنا جون :دی
    نه.. به نظر من عوض نکن
    پاسخ:
    چشم :دی
    اتاق عمل ِ چشم از آروم ترین و تمیز ترین فیلد های ممکن ِ . شک نکن :دی.
    تخصص هم چشم بخون حتی . در این حد یعنی :دی.

    فیلد ارتوپد کلا مردونه اس . نمی خوام بحث رو جنسیتی کنم ولی عمل هایی که من دیدم بعد از علم ؛ حرف ِ اول رو زور بازو می زد |: .
    پاسخ:
    میدونی نسبت به چشم خیلی حس خوبی ندارم اگرنه گزینه ی خیلی خوبیه... ضمن اینکه رتبه عالی هم میخاد :دی
  • قاسم صفایی نژاد
  • سگ زرد برادر شغاله. این یکی فحش میده، اون یکی با پنبه سر میبرید
    پاسخ:
    اره خب عملا اینا همه نمایشه... پشت صحنه باید دید کی نشسته...
    سلااام.
    الان اسم وبلاگت خیلی قشنگ تره.من همیشه تو کف اسم وبلاگت بودم.همش میگفتم واقعا دمش گرم عجب ترکیب جالبی ساخته.حالا میخوای عوضش کنی؟!
    پاسخ:
    سلام نیلوفر جون
    نه بابا شوخی کردم :))
    کلاً پزشکی وحشناکه :/
    پاسخ:
    تا اون حد نه ؛دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">