ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

درس عبرت نمیشه واسه من انگار

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۶ ب.ظ

١- راستش از ده روز قبل تو فکر بودم یه پست بنویسم و عکس کادوهای تولدم رو بذارم ولی خب بعدش با خودم گفتم خب که چی؟ چه فرقی به حال ملت داره که من چی کادو گرفتم؟ دوباره راستش اینستا هم بی تقصیر نیست در این رابطه :دی


٢- ارتوپدی تموم شد بالاخره. با همه سختی هاش و کشیک هاش . الان از اول ماه هرکی ازم میپرسه کدوم بخشی؟ سرمو میندازم پایین و با به حالت مجرمانه و خجالت زده ای میگم اورولوژی!! انگار مثلا تقصیر منه که خدا دستگاه ادراری تناسلی رو خلق کرده!!! انگار من گفتم مردم برا مشکلات اینجوریشون بیان بستری شن!! :)))

بعد تو بخش هم یه حالتیه که میرم از مریضا شرح حال بگیرم در مورد همه چی طرف سوْال میکنم غیر از مورد اصلی!! مثلا حاج اقا دیابتتون رو چرا پیگیری نمیکنید؟ قند سه ماهه تون هم که بالاست خیلی... بعد طرف میگه : ای خانم از وقتی این ادرارم قطره قطره میاد اصلا خیلی اذیت میشم نمیدونم حالا پروستاتم چه جوریه وضعش... بعد من میگم : باشه باشه مشکلی نیس... چربیتون هم که بالاست!!! :))) :|

بعد معاینه فیزیکی هم که کلا تعطیل!! یعنی اصلا در این بخش اعتقادی به دیدن موضع جراحی و پانسمانو اینا ندارم!! :)))


٣- من نمدونم چرا متنبه نمیشم که جلو بابام زبون به کام بگیرم حرف نزنم! :| فیلم فوکوس و مکانیک ٢ رو از دوستم گرفته بودم چند روز پیش ، بعد فوکوس رو دیدم که خب خیلی هم صحنه داشت به زعم من! مکانیک رو فقط ده دقیقه اولشو دیدم بزن بزن بود و از این فیلمایی که بابام دوست داره... امروز ظهر نشسته بودم جلو تی وی بعد به بابام گفتم یه فیلم دارم خیلی بزن بزنی ه خوبه برا خودت! بعد گف بدو بیار بذارش! گفتم زیرنویسه اخه! گف اشکال نداره بیار . حالا من :| باشه شب میارم! نه الان بیار !! نمیشه خب خودم هنو ندیدم! +چه ربطی داره ؟ بیار با هم میبینیم! _ نه خب فیلم خارجی که خودم ندیدم رو که نمتونم برا شما بیارم!!!+ دنیای خراب چی بوده؟؟ الان تو شدی مسئول سانسور فیلم برا من؟؟؟ تو ببینی اشکال نداره؟ من ببینم اشکال داره؟؟

ناراحت شد! خب چه کاریه؟ چرا درک نمیکنن بابا من نمتونم فیلم اونجوری رو در کنار شماها ببینم خب؟ :| :|

  • موافقین ۱۱ مخالفین ۱
  • جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۶ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۶)

  • فرزانه شین
  • آخ آخ نفیسه نمی دونی من چقد سر این قضیه فیلم دیدن با بابام مشکل دارم!کلا دیگه صدام در نمیاد که فلان فیلم خوب بود...یعنی کافیه من بگم فلان فیلمو دیدم عالی بوده...تا اصرار کنه بیار با هم ببینیمD: حالا نه اینکه فیلما خیلی ناجور باشه ولی دیگه 99 درصدشون یه تیکه کوچولو دارن دیگه...و من اصلا رووووم نمیشه با بابام ببینم....یه بار انقد اصرار کرد که مجبور شدم با نرم افزار خودم سانسور کنم فیلموD:
    پاسخ:
    اخه ببین فرزانه میگه همین الان بیار ببینم!! نمیری خودم برم!!! بابا اخه بذار من ببینم شاید اینا اصن وسط فیلم استغفراا... :/

    نمدونم چرا درکی از صحنه در فیلم خارجی ندارن! فک میکنن لباس خانما یقه اش بازه من نمیخام ببینه :)))
    1- اینستا اینستاست، وبلاگم وبلاگه. فرق دارن
    عکساتو آپلود کن باو!

    والا

    2- بمیرم برات :))))


    3- من یه بار قرار بود با داداشم یه سریالی رو ببینم
    رندوم بیست سی سکانسشو انتخاب کردم قبلش ببینم چه جوریه فازش
    هر بیست سی تاش.... استغفرلله!!!

    هیچی دیگه
    از لپ تاپم پاکش کردم 
    پاسخ:
    واللا این فوکوس هم نسبتا اینجوری بود البته نه تا این حد! :دی بنظر من ادم صحنه بوسیدن رو مثلا با داداشش ببینه بد نیس چون بالاخره هم سنت ه ولی بابا نه :|
    البته فقط بوسیدن دیگه بیشتر نه :))
    ((((-:دی :میزاشتی خب
    پاسخ:
    نمیشد اقا نمیشد!
    فیلمو میگی دیگه نه ؟ عکس که منظورت نیس:دی

    دفعه ی چندمته داری این حرکت شماره ی سه رو تو خونه میزنی ؟ :)))
    متنبه شو!
    پاسخ:
    نمیدونم چرا ادم نمیشم من :/
    :((((((
    صحنه هاشو بگیر بعد
    فکر کنم اون موقع به خودت می گفتی نعلت بر دهانی که بی موقع باز بشه:(((
    پاسخ:
    دقیقا نعلت :)))
    والا ما جرات داشتیم جلو  مامان بابامون فقط هابیت ببینیم( ارباب حلقه ها هم نه ها، فقط هابیت.‌ارباب حلقه ها آرون داشت استغفرالله)  تازه بندگان خدا اصن نمیدونستن ما فیلم بدون سانسور هم میبینیم. فکر می کردن ته ته خلافمون رقصای توی کارتوناست:)
    پاسخ:
    من هم جلو اینا نگاه نمیکنم بابا ! بابام خیلی گیر میده :/
  • بانوی عاشق
  • تولدت مبارک گلم

    آخ گفتی فیلم
    من عاشق فیلم های کره ای هستم
    ی فیلم بود سال89 از دوستم گرفتم پسران فراتر از گل
    با داداش بزرگه مینشستم نگاه میکردم ی شب داداش کوچیکه با ما همراه شد و اون قسمت پسره دختره رو بوسید
    آقا از فرداش شما سی دی رو دیدی منم دیدم
    داداش فسقل الکی متعصبمون سی دی مردمو شکسته بود
    حالا بعد این همه سال همسری لطف کرد کل فیلم رو برام گرفت و منم نشستم همه شو نگاه کردم
    ینی تو کل قسمتاش از بوس فراتر نرفتن
    ی روز مامانم اینا اومدنو اتفاقی فیلمو دیدن و کلی استقبال که بده ماهم ببینیم
    گفتم این همون فیلمیه که نذاشتیم ببینم و داداش کوچکه سی دی شو شیکوند:/
    پاسخ:
    :))))))))
    وای خدا ! تعصب داداشتو دوست داشتم :)))
  • گیسو کمند
  • ببین من اصلاً سی دی اینا نمیخرم و نمیگیرم , میگردم تو ماهواره کدوم کانال فیلم داره حالا خیلی هاشونم از قبل ندیدم بعد بابامو میکشونم جلوی تلویزیون که مثلاً بیا با هم فیلم با زبان اصلی ببینیم خوش بگذره. وقتی احساس کنم قراره صحنه ای دربیاد میگم: بابا من برم ذرت بوداده درست کنم برمیگردم. یعنی از این ضایعتر دیدی؟ مطمئنم ندیدی!

    همیشه هم تکرارش میکنم! اول خجالتمو میکشم بعد میگم باااو بیخیال!!!

    جالب اینجاست بابام اصلاً به روی من نمیاره!!!

    پاسخ:
    خب تو هم کاملا مشخصه سرت درد میکنه خواهر :))))
    من فکر کردم فوکوس و مکانیک واحدای درسی دوستتن که جامدات میخونه مثلا:| میخوای تغییر رشته بدی:||||
    پاسخ:
    فوکوس اسم درسه؟ جدا؟ :/

     نفیسه یه دوستی دارم باباش خیلییییی اهل فیلمه، بعد همش میره از یه بنده خدایی فیلم میگیره، یه بار که دستگاه دی وی دیش خراب بود آورد سی دی ها رو داد به دوستم . گفت بذار با لپ تابت ببینیم، هیچی دیگه همون سکانس اول بابای دوستم کلیییی قرمز شد و در افق محو شد، روایت شده رفته یقه ی یارو رو گرفته که این چه فیلمی بود بهم دادی ، اونم گفت اشتباه شد، فیلمای شما رو دادم به یکی دیگ و فیلمای اون یکی دیگه رو دادم به شما :|


    پاسخ:
    واااای خدا :)))
    بچه ضایع بشه بهتر از اینه که بابا ضایع بشه خدایی :))))
    +در مورد اورولوژی ... خب این شرم و حیای دو جانبه ی مریض و پزشک درسته واقعا ؟ مانع تشخیص و درمان صحیح نمیشه ؟



    +کاملا فهمیدم تیکه آخر رو :)))
    من تو کل خاندان معروف شدم به فیلم باز قهار . بعد میگن فیلم بزار ببینیم و من میگم خب الان فیلم جدیدی که خودم دیده باشم ندارم . باید قبلش ببینم . بعد مامانم میگه ببین به کجا رسیدیم تو باید فیلما رو ببینی کنترل کنی بعد تایید که شد بیاری برای ما بزاری :)))) 
    و یه چیز بامزه اینکه من بعد دیدن گیم آف ترونز قشنگ 3-4بار پیش اومد که کابوس دیدم با مضمون لو رفتن این سریال تو لپ تاپم ، دیدنش با مامانم ، التماس کردن به مامانم که تو رو خدا نزار بابا ببینه و ... :|

    دوره زمونه ی سختی شده :/ 
    پاسخ:
    چه عجب یه نَفَر به بندازی دیگر پست توجه کرد :)) خب همه اورولوژیست ها خودشون مرد هستند و دیگه شرم و حیا نیست :دی

    +خدایی نسل ما با دیدن این چیزا مشکلی نداره ولی نمیدونم چرا فک میکنم نباید مامان بابام این صحنه ها رو ببینن :))))))
    مگه تقصیر توعه فیلمو اونجوریش میکنن ؟ درک می کنن خانواده دیگه خب عه :)))))))
    پاسخ:
    تقصیر من نیس ولی من احساس گناه میکنم :))
    بعد باز سر شام میگه نفیسه فیلمه چی شد؟ میگم هنو ندیدم :| میگه دیگه نمیخوام نیاری که نگاه نمیکنم !!! میگم باشه نمیارم! میگه نفیسه بیاری نگاه نمیکنما !!! میگم اکی پدر من ! نمیارم!!!
    عجبا :| :))
    :)))))))) پس اینطور حاجی میخواسته پروستاتشُ معاینه کنی تو گیر دادی به چربیش  . عجب :)))))))))))))))))))))))))))) 
    یعنی کلمه به کلمه ت میشه طنز باشه ها . 
    وای تو اصلا چطور روت میشه به بابات بگی دلیل اینکه فلیمُ نشونش نمیدی اینه که از سانسوریات تو عبور نکرده ؟؟؟ استغفرالله :)))
    پاسخ:
    اره :)))
    مرسی بانو... دوست دارم ^_^
  • هولدن کالفیلد
  • فقط چک کردن پروستات :))))))))))))
    پاسخ:
    امروز تو اتاق عمل دیگه تا ته تهشو مجبورمون کرد ببینیم :| :))
    ووااااااای نفیسه :))
    من کلا پیشنهاد دیدن فیلم خارجی نمیدم بهشون
    در کل حوصله ی دیدن فیلم هم ندارن شکر خدا انقد سرشون شلوغه :))
    پاسخ:
    کار درستی میکنی نگین! اصن دیوانگیه :))
  • آسـوکـآ آآ
  • عزیزم :D
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">