ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

فصل جدید

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ق.ظ

1- به به ! خوش اومدین ! صفا اوردین! بابا از اینورا... بله دوستان اشاره میکنن دکوراسیون جدید مبارک! سلامت باشید آقا ! چه میشه کرد دیگه... بالاخره ما هم گفتیم یه دستی به سر و روی اینجا بکشیم ببینیم چی پیش میاد ! :دی

یک تشکر بسیار بسیار ویژه دارم از دوست عزیز و هنرمندم دکتر سین که زحمت هدر رو کشید و خیلی من رو خوشحال کرد. دکتر مچککریم :دی :)

یک تشکر خاص هم دارم از مهندس دوست داشتنی و حلال مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری و همه مدله ی من ، جولیک عزیزم که طبق معمول با سوالاتم کلافه اش کردم و آخرش گفت یوزر پس بده خودم برات درستش کنم کشتی ما رو ! :)) مرسی سارا :*)

خوشگل شده نه؟ میدونم که خوشگل شده ^_^


2- خیلی وقت پیش من هم به چالش سارا لبیک گفته بودم و سعی کردم مامانم رو خوشحال کنم! البته همونطور که همتون در جریانید بنده چون خیلی دختر خوب و ماه و همه چی تمومی هستم مامانم هر روز و هر روز از داشتن من به خود می باله ! ولی خب به طور ویژه با مرجان رفتیم بیرون و من برا مامان یه دسته نرگس خریدم و اون رو هم ترغیب کردم برا مامانش گل بخره ^_^





تازه شم! پنج شنبه اگه امام رضا بطلبه میخوام با مامانم دو تایی بریم مشهد . میخوام براش کلی وقت بذارم و باهاش برم خرید ^_^ تازه ترش هم اینکه بر خلاف پیش بینی های من باز عصر پنج شنبه هم برامون کلاس تئوری گذاشتن که خب چون به مامانم قول دادم میخوام غیبت کنم :/ :دی انشاا... اگه برم برا سلامتی همه ی مامانها و خوشحالی و شادی روح مادر جان بهار سارا هم دعا خواهم کرد :)


3- قصد دارم یه فصل جدید از وبلاگ رو رقم بزنم. میخوام اتفاقات و کیس های جالب کشیک های اورژانس و بیمارستانم رو بیام براتون تعریف کنم. دروغ چرا؟ دوست دارم خاطره هاش برام بمونه... حالا نمیدونم چقدر برا شما جالب خواهد بود ولی خب برا خودم خوبه... یه تگ جدید میخوام بزنم با عنوان : خاطرات بیمارستانی یا منو مریضها همین الان یهویی :)) یا مثلا بلا به دور !!! اصلا نمیدونم . نظر شما چیه؟

  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۴)

با قسمت خاطره صد در صد موافقم خیلی خوبه.
زیارت قبول ... التماس دعا

پاسخ:
یه چراغ روشن به نفع خاطرات ! :))

+هنو که نرفتم بابا ! میخوام برم ! :))
  • ♫ شباهنگ
  • موضوع، می‌تونه یه مصرع باشه که توش طبیب یا بیمار داره.
    فصل جدید مبارک :)
    پاسخ:
    بیشتر دوست دارم طنز باشه آخه :دی
    سپاسس
    پاسخ:
    از چی دقیقا؟
  • گمـــــــشده :)
  • هدر خوشگل شده مبارک باشه
    ++زیارت هم قبول باشه پیش پیش
    :))
    پاسخ:
    مررررسی :))

    ++برم بعد بگین دیگه :دی
  • عاشق بارون ...
  • مبارک باشه هدر و تغییرات جدید!‌ :)
    راستش من با خاطرات زیاد موافق نیستم. :دی یکم کلاً با پزشکی و این چیزا مشکل دارم. :))) البته اگه جدا بنویسی خب خوبه نمیخونم. :))
    پاسخ:
    مرسی :)

    خب اینم یه نظر مخالف :دی
  • ستاره عبدالمیری
  • سلام به مشهد خوش امدین 
    اره خیلی عالیه 
    حتما خاطرات شیرین و جالبی خواهد شد
    پاسخ:
    سلام هنو نیومدم البته! میخوام بیام :))
    بزنش به مسخره بازی 
    منم همچنان در رکابتم :)))
    پاسخ:
    دقیقا قصدم همینه :))
    ما نظر مثبتمون رو اعلام می کنیم
    پاسخ:
    از نظر مثبتتون کمال تشکر رو دارم! :))
    چه خوشگل شده هدر^_^
  • داداش مهدی
  • مبارک باششه کلا .

    منم موافقم. مستندگونه باشه که فضا و اشخاص رو کاملا تصور کنیم. با تشکر
    پاسخ:
    تمام سعی خودمو خواهم کرد :)
    دکورت مبارک...
    فصل جدیدتو دوس دارم...
    پاسخ:
    مرسی خانمی ^_^
    چه بد! خاطرات دانشجوییم زنده میشه! :(

    +ولی خب حالا که میگی طنزه خوبه...تو رو خدا غمگین هاشو ننویس... یعنی از بَرم همه شو...!
    ++دعا کن ما رو! پشیمون نمیشی! :))
    +++خوش بگذره.
    پاسخ:
    پزشک هستین شما؟ :)
    سعیم بر طنز نوشتنه :)

    اگه سعادت داشتیم چشم :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • چه دل باز شده این جا.از لبخندت لبخند می زنم. همیشه بخندی.
    پاسخ:
    ممممنون عزیزم :**)
  • خانوم ِ لبخند:)
  • تغییر دکوراسیونت مبارک باشه فخرالزمان :)))

    خوبه بنویس تجربه هاتو، فقط یکم مراعات اونایی که خون می بینن رنگشون میشه گچ دیوار رو بکن :دی
    پاسخ:
    مرسی حانی جان ^_^

    نه دیگه این یه قلمو شرمنده اخلاق پرفکتت ام ! :)) نمیشه باید گوش کنید دیگه ! :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">