ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

خب حقیقت اینه که من در هفته ی اخر تحصیلم در ترم ٩ رشته پزشکی عمومی و در مقطع زمانی اکنون شدیدا احساس استیصال میکنم. این یه غر زدن صرف یا یک حس هورمونی یا هرچی که میخواین اسمشو بذارید نیست! این یک اعتراف محضه. حالا گیرم این اعتراف زیر شکنجه ی جان فرسای پک امتحانات جراحی باشه!

واقعا حس میکنم دارم کم میارم. اخه من نمیدونم غیر از این خراب شده دقیقا تو کدوم خراب شده ی دیگه ای در طی ده روز دانشجو رو مجبور میکنن امتحانات اورولوژی ، جراحی اعصاب ، ارتوپدی ، بیهوشی، شفاهی و تئوری و آسکی جراحی عمومی رو بده؟؟؟؟ نه شما بگین دقیقا تو کدوم خراب شده ای؟؟

بابا مسلمون تو خودت اصلا میفهمی این امتحانات هرکدوم به تنهایی ینی چی که این کارو میکنی!؟ اونم چی! با مایی که تا خود روز امتحان باید بریم بیمارستان و دریغ از یک روز آف بودن ! :/

به سلامتی و دل خوش امتحان اورو رو که فاتحه مع الاخلاصش رو خوندم ! تو زندگیم از معدود امتحانایی بود که انقد گند زده بودم . یعنی فک کنم در رتبه اول امتحان کورس ریه فیزیوپات بود بعد این! الانم عین انسان های بدوی موهام رو پریشون کردم و چهارزانو نشستم رو تخت و هر ده دقیقه یک نگاه به جزوه بیهوشی و مسیر های نورونی خارج از فهمی که تو صفحه اولش برا مکانیسم درد نوشته میندازم بعد باز ده دقیقه ی بعد رو به راه های انصراف دادن و یا خلاصی از این زندگی و یا سیر و سلوک الی الله و یا متواری شدن از خانه و از همین قماش أفکار می اندیشم! همچین وضعیت اسفناکی است در حال حاضر خلاصه!

  • موافقین ۷ مخالفین ۲
  • چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۵)

آقا چرا انقدر سخت! مگه آزار دارن! تو ده روز آخه؟!!
پاسخ:
آزار دارن دیگه! همشون روانی اند تا ما رو هم روانی نکنن بیخیال نمیشن :/
همدردی از عمق وجودم تا عمق وجودت بپذیر که عمیقا میفهممت
پاسخ:
عمیقا ازت سپاسگزارم :))
عزیزمممممممممم! :(
ولی...خدا بیامرزدت :(
+ موفق باشی...
پاسخ:
برام دعا کنید :((((

هرکی صدای منو میشنوه برا پاس شدن من دعا کنه تو رو خدا :(( :))) چقد بدبخت شدم واقعا من :))
داشتنِ یک عدد سر، و آفرینشِ بیابان ها، جهتِ همین مواقع ـه :|.
پاسخ:
ایا واقعا سر گذاشتن به کوه و بیابان مشکلات رو حل میکنه؟ :/
  • ریحانه الف
  • خراب شده ای به اسم ایران عزیز!!
    پاسخ:
    تو همین ایران عزیز هم کمتر جایی دیگه انقد خراب شده است خب ! :))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • خداییش رشته شما چون بیشتر عملیه، همون کارهای بیمارستانتون رو که میرین باید جزو امتحان حساب کنن و نمره بدن بهتون. یا یه ساز و کار دیگه ای داشته باشن برای امتحان گرفتن نه تنها برای رشته شما که کلا برای تحصیلات آکادمی ولی کو گوش شنوا.
    پاسخ:
    کو گوش شنوا ؟ :((
  • بانوی لبخند
  • اگه من از قیف این کنکور به مکان فعلی تو برسم
    جای ناراحتی  نماز شکر میخونم.

    +الانوریه، تو میتونیه.
    ++ بابا شاه طور :)
    پاسخ:
    عزیزم ما هم هم قد شما بودیم از این حرفا زیاد میزدیم ولی بعدش دیدیم همچین خبری هم نیست!

    ضمن اینکه ادم کلا فک میکنه مثلا برسه به فلان موقعیت چقد خوشبخته. یادمه ترم دو بودیم اتفاقی یکی از بچه های ترم ده رو دیدیم انقدر برامون جالب بود که میگفتیم وای خوش به حالت ینی میشه ما ترم ده بشیم؟؟ الان که در آستانه ترم دهم میبینم که چقد زود عمر ادما میگذره....

    تو هم همینطور :)
    سلام . شرایط گویاست . عرضی نیست . و من الله توفیق .

    :))
    پاسخ:
    سلام. له کردین منو که !
    :))
    جا داره اشاره کنم بطن چپ و بطن راست خیلی مهمه. حواستون باشه حتما بخونین. حتما.
    انشالله باموفقیت تموم میشه.

    پاسخ:
    یه روزی بالاخره من تو رو میزنم! مطمئنم سعید! مطمئنم!
    :))
    طبق حرفی ک به بانوی لبخند زدی
    این ده روزم‌جوری میگذره ک بعدا میخندی ک چرا اینقدر خودتو اذیت کردی
    ولی در کل‌خسته نباشید
    و ارزوی موفقیت دارم براتون بسی:)

    پاسخ:
    ینی میشه من همه ی اینا رو پاس شم؟؟ در مقطع زمانی اکنون هیچ ارزوی دیگه ای جز این ندارم!
    به ده روز دیگه فکر کن که تموم شده و داری جلوی بخاری (شومینه، شوفاژ، سشوار؟؟) چایی داغ می‌خوری و از حس سبک شدن بعد از امتحانات لذت می‌بری! می‌گذره... :)
    پاسخ:
    اگه پاس شم اره ولی اگه نه چی؟ :((
    تو میتونی نفیییس بخون روی محسن کم شه:دی
    پاسخ:
    سارا :(((((

    اون روز برگشته میگه نمره فلان درسم اومد اصن یه ابروریزی ای! میگم چند شدی؟ میگه ١٩ !!
    میگم ١٩ :||| ابرو ریزیه؟؟ میگه برا یه امینی هرچی غیر از ٢٠ ابرو ریزیه :|||| ینی فقط خدا بیاد منو بخوره :||
    داری مجبورم میکنی 
    درخواستتو انجام بدم 
    فقط برای اینکه یکم خوشحال بشی! فقط :)))
    پاسخ:
    ببین تو خودت میخوای شوعر کنی پای من ننویس ها :))))
  • یا فاطمة الزهراء
  • تو میتونی عزیزم نگران نباش
    به جای فکر منفی برو یه ربع راه برو یه کم هوات عوض شه بعدش بیا بخون 
    پاسخ:
    :((((
    من حتما دعا میکنم
    ولی اصلا انصراف نده باور کن جای دیگه ای هم چیز خاصی نیست حداقل پزشک بودن هنوز جای کار داره هنوز احترام خودشو داره 
    میگذرن این روزا همون طور که برای همه دانشجو ها گذشته و آخرش که پزشک شدی به خودت و تحمل خودت افرین میگی
    پاسخ:
    انصراف که حالا نمیدم خدایی :))

    چمدونم واللا ... :/
  • ستاره عبدالمیری
  • خسته نباشی خدا قوت
    پاسخ:
    خسته ام :///
    عزیززززززم نبینم غمتووووو فدات این نیز بگذرد واقعا میدونم سخته ولی برنامه ریزی کن این ده روز میدونم فشار زیادی بهت میاد اما بالاخره امتحانات تموم میشه اش خالته بخوری پات نخوری هم پات پس سعی کن بخونی و پاس کنی روحیه ات تقویت کن خستگی برا تو معنی نداره میدونم توهم ادمی کم میاری اما قوی باش امیدوارم موفق بشی :) 
    پاسخ:
    خدا کنه خوب تموم شه اگرنه که میدونم تموم میشه بالاخره :((

    مرسی :)
    سلام. ممنون
    پاسخ:
    سلام

    از چی؟؟
    می دونم چی می گی نفیسه😥 ولی باز می شه این در صبح می شه این شب صبر داشته باش😄🙈💪 منم اسفند امتحان آسکی پره اینترنی دارم یه چشم اشکه یه چشم خون
    پاسخ:
    بابا اونکه همه میگن فیکه :))))
    بعد اون رزیدنت های بدبخت جراحی که از 30 روز 15 روز کشیک 39 ساعته هستند چه خاکی باید تو سرشون بریزن؟!  تازه اگر کشیک اضافه نخورن!! برو خدا رو شکر کن از تو بدبخت تر هم هست. فقط یادت باشه خودت استاد شدی اینقدر خودخواه و وحشی نباشی
    پاسخ:
    خب اونا خودشون خواستن برن جز ادمای وحشی! والا ! من بمیرم جراحی نمیرم! اگرسیو تَر از اینا فقط خودشونن!!!

    خیلی ببخشیدا حالا خودتون یه وقت رزیدنت جراحی نباشین :)))
    نابود شدی به واقع!:دی
    پاسخ:
    له له! داغون داغون !
    :))
  • بلاگر آرام
  • متن شما یک کنکوری رشته تجربی را له نموده تمام امال و ارزوهایش را نابود و انگیزه اش را به زیر خط فقر منتقل مینماید:‏|‏ ترک تحصیل کنم ینی؟؟؟
    پاسخ:
    خب من واقعا قصدم این نبود ببخشید :))

    ولی خب رشته ی خیلی سختی ایه. میتونم بگم از نظر تایمی که برا درس میذاری سختترین رشته است. از نظر سختی خود درس نظر نمیدم چون زیاد در جریان بقیه رشته ها نیستم...
  • قاسم صفایی نژاد
  • موفق باشید
    پاسخ:
    مرسی :)
    بش بگو من امینی ام معدل کلللل دانشگاهم 15.9 عه.
    :|
    اینم شوعره دادن به تو؟:|
    پاسخ:
    چمدونم خدایی شوهر قحطی بود :// ؟
    چه شخصیت لوس و چرتی داری تو... 
    پاسخ:
    هرچی باشه به پای شخصیت تو نمیرسه گلم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">