ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

سازت را با بهار کوک کن

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۴۱ ب.ظ

یادم باشد اگر روزی دخترکی داشتم نامش را بهار بگذارم. بهاره نه ها ! بهار! اخر میدانید منو پدر بچه های آینده ام باهم قرار گذاشته ایم که اگر بچه مان پسر شد او اسمش را انتخاب کند و اگر دختر شد من!

اسم دخترکم را که بهار گذاشتم خودش خود به خود یاد میگیرد به دنیا لبخند بزند. یاد میگیرد با آمدنش سر و صدا راه بیندازد و همه را تکان تکان بدهد و با خودش به خط کند و یک دو سه ای بگوید و مسابقه ی دوندگی زندگی را از سر بگیرد.

نامش را که بهار بگذارم حتما دخترم زیبا خواهد شد. مگر میشود بهار بود و زیبا نبود؟

یاد میگیرد باید راه بیفتد در کوچه ها و همه جا را با آمدنش سبز کند. گل فروشی ها را رونق دهد. ماهی گلی ها را در اب بغلتاند. لباس های نو تن کودکان خیابان بنشاند ، جدول های خیابان را رنگ بزند و بوی خوش شیرینی در خانه ها راه بیندازد!

اری! نامش را بهار میگذارم. میخواهم هر وقت به شناسنامه اش نگریست به یاد بیاورد که هیچ زمستانی نمیتواند او را متوقف سازد. به یاد بیاورد دستان توانگرش سرما و ترس را کنار میزند و نور میتاباند به دنیا!

من یقین دارم اگر نام دخترم را بهار بگذارم همیشه موهایش بوی خوش شکوفه و بهارنارنج خواهد داد!


+بنویسید عزیزانم! برای ما و رادیوبلاگیهای خودمان و خودتان از بهار با عنوان #سازت_را_با_بهار_کوک_کن بنویسید و لینکش را بفرستید اینجا که بهارانه هایمان جمع شود و باز دور هم لبخند بزنیم :) تقلید صداهایتان هم قبول است! با نام خودتان میگذاریمشان در رادیو :)

دوست دار أبدی شما ، فخرالزمان الانور بانو :)

  • موافقین ۱۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۴۱ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۷)

الانور گناه داره بچه :/
یعنی چی جدولای خیابان را رنگ بزند؟
:))
پاسخ:
من خودم دوست دارم اخه :)) دوست نداشت کار دیگه ای بکنه خب! واللا :دی
منم میخوام اسم بچه مو بهار بذارم. 
فقط نگرانم پسر دار بشم :(( 
به درک کامنتم به اصل موضوع ربطی نداره :))
پاسخ:
تقلب نکنا !! :)) تو یه چی دیگه بذار! =))
بذار معصومه بهار یاس:|
پاسخ:
اسم مامانش معصومه است. یاس هم خیلی خالیه :)))
حالا چرا اینا؟
نشنیدی اسم هایی که امسال به عنوان عجیب ترین برگزیده شدن؟
زی با مهر، معصومه مه یاس:|
پاسخ:
نه خدایی نشنیدم :|
  • بلاگر آرام
  • یاد فیلم نفس افتادم
    پاسخ:
    ندیدمش... چرا؟
    یه بار تو سرویس دانشگاه دوست یه دختره اسمشو صدا میکرد پاییز! 
    هوام ابری بود و پاییزی اسمش واسه همه جالب بود.. 
    پاسخ:
    من پاییز رو دوست دارم ولی اسم خوبی نیست بنظرم! :/
    به به نفیسه خانوم من چقدررر لحن بیان و متن هات دوس دارم بهار قشنگه :)
    پاسخ:
    عزیزم :)
    مرسی که به من انرژی میدی. خیلی مرسی :)
  • قاسم صفایی نژاد
  • بهاری باشید
    پاسخ:
    مرررررسی :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • سال پیش روتون پر از اتفاقات خوب:))
    پاسخ:
    ممنونم حورا جان :) همچنین برا شما :)

    مرسی بابت لینک :*)
    من نمیدونم از کجا رسیدم اینجا ولی خیلی پست زیبایی بود. لبخندم شد و همین الان یه خواننده خزیم برام میخونه فصل زندگی هر جا که تو باشی بهاره... 
    پاسخ:
    از هر جا رسیدی خوش اومدی بانو :)
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • سازم شکسته. نمیتونم کوکش کنم :(
    پاسخ:
    چرا؟....

    نگو اینجوری پرستو جان...
    آقا مگه بهاره چشه😝 به این خوشگلی 😒
    پاسخ:
    بهاره خیلی هم قشنگه عزیز دلم😍
    من یه بهار می شناسم.. ولی چیزایی که گفتی مصداق پیدا نکرده تو زندگیش.. سابقه خودکشی داره حتی به خاطر شدت مشکلات زیاد که اغلب نتیجه جبر روزگار بوده.. 
    انشاءالله که بهار شما خوش صورت و خوش فکر و خوش ذوق و خوش روزگار باشه:)
    پاسخ:
    بنظر من اسم ها تاثیر زیادی در شخصیت ادم ها دارند...
    :)
    سلام . با ارزوی سالی سراسر سلامتی و موفقیت برا شما ، پیشاپیش سال نو مبارک .
    پاسخ:
    سلام :)
    مرررررسی ^_^
    همچنین برا شما :)
    شادی هم خوبه
    کلا همیشه شاد و خوش اخلاق میشه ^_^
    پاسخ:
    نه یه جوریه شادی :)))
    سلام
    البته در ایران پدر مادر ه فرت فرت اسم بچ هاشونو فاطمه وزهرا و اسمی مذهبی میگذاشتند که خوشبختانه این شیب در حال تغییره و چند اسم گل و زیبا هم اضافه شده. )
    پاسخ:
    سلام. بنظر من اون اسمها هم خیلی زیبا هستند. اونا هم باید زنده بمونن تا عقاید ما زنده بمونن.
    در هر حال هرشخصی یه سلیقه ای داره دیگه :)
    نفسسسس کجایی:(بیااااا دیگه دلمون برات تنگ شده هی سر میزنم میبینم اپ نکردی چه وضعشه 

    راسی سال نوت مبارک عزیزم بیاااا از عید و تعطیلات و بیمارستان برامون بگو :)
    پاسخ:
    سلام عزیزم ^_^
    چشم سعی میکنم امشب آپ کنم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">