ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

به هرکی میگم با من بمونه میذاره میره از دل من *

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ب.ظ

زندگی ام صحنه ی تراژدیک ترین تئاتر شهر است. وقتی دیگران حواسشان نیست ، یواشکی از کنار صحنه خودم را از لابلای ادمهای ان بالا میکشم پایین و مینشینم بین تماشاگران و کناری ام تخمه افتابگردان میدهد دستم و غرق میشوم در داستان. انگار این روایت تراژدیک مربوط به ادمی است هزار فرسخ دور از من.

اما گاهی ادمی ان بالا میان صحنه حواسش جمع من میشود و دستی دوباره میکشاندم روی سن!

...

کسی نیست. تنهایم. از سه ساعت پیش که برگشته ام همینطور دراز کشیده ام روی تخت و سقف بالای سرم سوراخ شده بس که تیر نگاه خیره ام را تحمل کرده است. روسری ام افتاده وسط اتاق. شلوار جینم برعکس و مچاله جلوی کمد است. کفش های تق تقی ام در نایلونش گوشه ی اتاق پرت شده. گاید لاین های اطفال هم روی زمین پخش است.

از این طرف صدای تتلو می اید که میگوید : " نه میتونم جلوت این بحث ه رو بازش کنم. نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم. نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم..."


*صدای آرش ای پی

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۴)

واای من عاشق این آهنگم
ولی من دلم پر میزنه به این روزای دانشجویی تو برسم:)
پاسخ:
ادمیزاد کلا همینه دیگه. هیچ وقت قدر داشته هاشو نمیدونه
منم دلم پرمیکشه برگردم به دبیرستان...
:)
و پس فردا مید ترم پوسیدگی دارم و هیچی نخوندم وهم چنان دلم نمی‌خواد بخونم :/
پاسخ:
ول کن جهان را بابا! قهوه ات یخ کرد :)
عزیزززززم نبینم غمتوچیشده؟؟:(

منم تنهام کلا حال روزم دیدنیه اما غصه نخور این نیز بگذرد.

دارم برا ازمون میخونم چندماهی نیستم الانم اومدم یه سری بزنم دیدم پست گذاشتی دلم نیومد نظر ندم 

مراقب خودت باش یدونه نفس که بیشتر نداریم شاید بعد امتحان منم وبلاگ درست کردم البته قبلا داشتم که بلاگفا ترکاندش و دیگه رمز و اینام یادم رفته بود .
پاسخ:
مرررسی خانمی :)
ممنونم که همیشه بهم انرژی میده.

موفق باش! این یه دستوره! :)
دکتر جان دوران هجر تمام میشه :)
این قدر این اهنگ را گوش دادم و اشک ریختم 

تو می تونی بمونی منو بسازی منو اونجوری که همه حسودا میشن

آدمای این شهر

قول بده بمونی قلبمو بسازش

فقط تو می تونی منو آروم کنی

نرو بسه دیگه این قهر

پاسخ:
ابان جان...

منم خیلی اینو گوش دادم...


خوب باشی الهی عزیزم. دختر مهربون و پاک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">