ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

گاهی اوقات حس میکنم اگر خدا در حق بشر فقط همین یک کار هم میکرد برای ادم بس بود. همین خلقت اشک و گریه را میگویم. همین بس بود برای اینکه ما آدمها را به بندگی اش دراورد. همین یکی بس بود تا ثابت کند خیلی خدای خوبی است...

خدایا ! مرسی که اجازه میدهی شب های زیادی گریه کنم . ممنون که این گلوله های شور و گرم را آفریدی که سُر بخورند و بریزند پایین. ممنونم . چه همدمی میتوانستی بیافرینی صمیمی تَر از این؟ چه خلق میکردی که وقت غم همراهمان باشد؟ با همراهی تمام و بی وقفه و انقدر لطیف و حزن آلود بریزند روی صورت ادم و بعد از ساعت ها گریستن ادم را انقدر سبک کند...

کدامین مونس برای ما بود که نرود و اسرارمان را جار نزند؟ نرود و به همه نگوید که بخاطر فلان پیغام ، فلان حرف ، فلان نگاه و فلان سکوت ، انقدر سوزناک گریسته ایم؟ که نرود و به همه نگوید فلان اهنگ را ده ها بار و بی وقفه پلی کرده ایم و نیمه های شب پتو را روی سرمان کشیده ایم؟

ممنونم خدا! ممنونم که بعد از ریختن این اشک های شور به اندازه ی تمام خستگی هایمان قوی میشویم و شروع میکنیم به دوباره شکست خوردن! از تو برای این ابتکار لطیف و حزن الود و کارآمدت بی نهایت سپاسگزارم،

  • موافقین ۱۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۹)

مثل حالا که دارم گریه می کنم ...گریه ارومم می کنه 
پاسخ:
گریه نکن ابان... :( 
گریه هم زیادیش خوب نیست...
پاراگراف آخر مو به تنم سیخ کرد...
پاسخ:
حس نگارنده هم همین بود :)
  • ستاره عبدالمیری
  • سلام دوست عزیز
    فوق العاده زیبا نوشتی 
    واقعا باید شکر گذار خدای مهربون باشیم بخاطر نعمتهایی که به ما بخشیده 
    پاسخ:
    سلام :)
    ارادتمندم :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خداروشکر که هنوز می تونم گریه کنم!
    پاسخ:
    واقعا خداروشکر :)
  • زینـب خــآنم
  • واااااااااااقعا این نعمت جای شکر داره
    خیلی خیلی زیبا اشاره کردی  : )
    تا حالا بهش از این زاویه اصلا نگاه نکرده بودم
    پاسخ:
    مرسی زینب خانم. شما زیبا میبینید :)
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • :((((


    پاسخ:
    پرستو جانم ...
    عزیزم :(
    انشالله خدا همیشه بهت کمک کنه و یاورت باشه عزیزکم:*
    پاسخ:
    مرررسی عزیزم :*)
    گریه هات، کارآمد...


    مواظب چشماتم باش :*
    پاسخ:
    چشم :**)
    یهووو دلم گرفت چقدرر تنهایی بده :(
    پاسخ:
    خیلی :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">