ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

+خب به سلامتی اقا داماد چه کاره اند؟


- اقا داماد خیلی مظلوم اند. به شغل شریف قاچاق لباس مشغول اند فعلا !


+ آخی آخی! از بیکاری مجبور شدن قاچاقچی شن دیگه ... روزگار بدی شده سمیه!

  • موافقین ۱۲ مخالفین ۳
  • جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۱)

((-:پول توش هس؟
پاسخ:
نه بابا پولی توش نیست که! علی برکه الله فقط یک کار قربه الی الله میکنن! پول کجا بوده؟
  • آرزوهای نجیب (:
  • البته اینجا عروس خانم به این شغل شریف نایل شدن 
    پاسخ:
    ای بابا کجا رو میگین شما ؟ :دی
    واالاع :))


    پاسخ:
    با این نوناشون :دی
    مرزهای مظلومیت پاره شدن اصلا ! :)))
    پاسخ:
    الان کی پاسخگوی مظلومین این قشر مظلومه خب؟

    دستمال کاغذی بعدی را برمیدارد و ارام اشک هایش را پاک میکند!
    از این اصلاح طلب های بی دین و وقیحه دیگه...
    پاسخ:
    حالا نه تا این حد...
    والا همینو بگو.
    بعد میرن مسکن مهر می سازن به این اقشار محروم بی توجهی می کنن.
    اون دسته سبزی رو بده این ور خواهر:)
    پاسخ:
    :))

    تو جلسه خواستگاری سبزی پاک نکن ها ! میدم دهنت رو خرد کنن!

    :)))
    kilgrave یه دیالوگ داره، میگه من وجدان دارم، فقط وجدانم بیشتر از بقیه selective عمل می کنه.
    :)
    پاسخ:
    وجدان من هم متاسفانه سلکتیو عمل میکنه! چه میشه کرد؟!
    kilgrave یه دیالوگ داره، میگه من وجدان دارم، فقط وجدانم بیشتر از بقیه selective عمل می کنه.
    :)
    پاسخ:
    فک کنم دوتا دیالوگ مشابه داره :دی
    آدم عجیبی هستی نفیسه.
    پاسخ:
    عجیب بودن دوتا معنی مثبت و منفی داره. تا منظور تو چی باشه :دی
    سمیه :)))))))))))))
    پاسخ:
    سمیه به روحانی رای نده!
    اگه رای دادی دیگه نگو کار نیست رکود هست ما بدبختیم فساد داره از سر و کولمون بالا میره مسئولینمون بی ادب اند و پارتی بازی مملکت رو بلعیده! چون نمیگن رئیس جمهورشون بد بود سمیه! میگن خودشون همینو میخوان!

    :)))
    باز دمش گرم اهل کاره! :)) کاش ما هم توی بیکاری 200 میلیون داشتیم! :/ :|
    پاسخ:
    اقا اینا از مظلومیتشونه! :دی

    در ضمن این اصن خودش جوک ساله! طرف یعنی رفته از ایتالیا فقط ٢٠٠ میلیون جنس اورده؟ چه کم توقع! فقط بدنامیش موند اینجوری که!! :)) احیانا دو میلیارد نبوده؟ 


    اقا اصن به ما چه! شما برو نیازمندی ها بخون کار پیدا کن! همش سرک کشیدن تو زندگی مردم! همش فضولی! همش بی اخلاقی! خسته شدیم دیگه! :/
    منم دقیقا میخواستم بگمتوش پول باشه :))
    پاسخ:
    پولی که نیست یه اب باریکه است دیگه به هر حال :))
    هاع؟ یعنی واقعنی مناظره می بینید شماها؟ 
    من تازه امروز ستاد روحانی رو دیدم یادم افتاد انتخاباته!!! :))
    پاسخ:
    بابا شما خیلی با کلاسید :))
    پاسخ جهانگیری خوب نبودولی بیراه هم نبود پدر من معلم بازنشسته است و تونست 10 سال پیش 150 تومن که همه پس اندازش بود البته، بده برادرم که خونه بخره. پس 200 تومن داشتن یه وزیر دلیل به دزد بودنش نیست. ضمنا دختر وزیر اگه واردات انجام میده ربطی به فرهنگی بودن پدرش نداره!!
    من به روحانی رای میدم چون نمی خوام اگه 6 سال پیش بین چال کردن آرزوهام و رفتن، چال کردن آرزوهامو انتخاب کردم وضعیت 20 سال دیگه برا دخترم انتخاب بین رفتن و زندگی کردن باشه
    میخوام که کشورم جای حرف زدن و نفس کشیدن و زندگی کردن باشه و بیکاری را نتیجه انتخاب غلط 12 سال پیش می دونم که بدترین دوره را برای هم نسلهای من سااخت(البته اون موقع هم به اون آدم رای ندادم)!!
    فکر می کنم ساده زیستی اگرچه خوبه ولی اونهایی که ازش دم می زنن اولا صادق نیستن و بعد هم معیار درستی برا تصمیم گیری نیست یه رییس جمهور با عقلانیت و تصممیم گیری درست ملیاردها دلار به نفع کشورش کار میکنه و با تصمیم اشتباه ملیارده دلار صدمه میزنه، اختلاس که به کنار. پس کاش مدیران لایق باشن پاکدست باشن و در حد یه مدیر زندگی کنن .
    پاسخ:
    اولا که ما نگفتیم پدرش دزده! ما گفتیم دختره امکانات قاچاق داره که قاچاق میکنه و اصلا چرا باید دختر وزیر مملکت قاچاقچی باشه؟ دوما شما مطمئنی دویست میلیون بوده؟ سوما پدر شما همه ی نقدینگیشون ١٥٠ میلیون بوده ایشون همه ی نقدینگیش چقده؟
    چهارما ربطی به فرهنگی بودن نداره به وزیر بودن ربط داره و نهایتا شما میگی واردات من میگم قاچاق! اگر واقعا از مبادی قانونی بوده چرا مخفی کرده بودش؟ اصلا ببینم قانون برا اینا تعریف میشه؟

    نمیدونم چه إصراری وجود داره که همش مردم رو بترسونیم که اگه روحانی نباشه قراره ٨ سال احمدی نژاد تکرار بشه؟ هرچند اگر احمدی نژاد برای ما آب نداشت برای خیلی ها نون داشت! ولی این همه تاکید رو تکرار گذشته رو نمیفهمم!

    اگر واقعا تو این ٤ سال مدیران مملکت ادمهای لایق و پاکدستی بودن. و واقعا شما به این حرفت إیمان داری حق میدم بهش رای بدی. من برعکسش فکر میکنم و به همین دلیل بهش رای نخواهم داد!
    و در آخر اگه دختر یه وزیر بیکار باشه و بزنه تو کار واردات بهتره یا مثل خانواده فلان مسئول که کل فلان دانشگاه را اداره می کنن و یا دختر آن یکی مسئول که هیئت علمی دانشگاه دیگه است یا فلان دولت جوانگرایی که کل مناصب حساسش مربوط به جوانان فامیل بود با رانت بیان منصبی را بگیرن که نتیجش بی سوادی و نابودی جوانهاو صنعت کشو باشه؟ کدوم بهتره؟ واردات کار فرهنگی نیست ولی آسیبی هم به کسی نمیزنه. کسی که لباس ایتالیایی می پوشه، لباس ایرانی یا چینی استفاده نمی کنه و مشتریش هم رده خاصی از آدمها هستن
    یه موضوع دیگه که از یه وبلاگ خوندم و واقعا باعث تاسفم شد یه نگاهی به وضعیت مدارس بندازید؟ چقدر سطح بندی افتضاحی بین بچه هامون وجود دارد. من که مدرسه می رفتم وضعیت بچه ها  از عالی تا فقیر همه با هم بودیم ولی الان مرفها یهمدرسه میرن متوسطا یکی دیگه و فقیرا دولتی!!!!!!این سطح بندی را کسی ایجاد کرد که ادعای ساده زیستی داشت ا استخدام آبدارچی که از دانشگاه فلان یه لیسانس بی ربط گرفته بود مدارس دولتی به افتضاحی کشیده شد(تو اطراف خودم دیدم که میگم) که کسی تا مجبور نباشه بچش را مدرسه دولتی نمی فرسته
     
    تو دانشگاهی که من درس مس خوندم تو آن دوران کذایی کل مناصب دانشگاه وابسته به رییسی بود که تنها بواسطه وابستگر حزبی رییس بود متاسفانه این موارد تو این دولت هم هست ولی وضعیت بمراتب بهتره
    پاسخ:
    کی گفته قاچاق آسیبی به مملکت نمیزنه؟ من خودم شخصا به عنوان کسی که متوسط این جامعه ام و دستم به دهنم میرسه اکثر لباس هام ترک هستند چون دوست ندارم جنس چینی بخرم. اگر بازارم پر از جنس إیرانی با کیفیت باشه مشکل روانی دارم پول بیشتری بدم؟ قاچاق یا به قول شما واردات تیشه به ریشه تولید ملی زده!
    البته لابد اون صدها ماشینی هم که اینا وارد کرده بودن هم واردات سازنده بوده و یا توسط وزرای سابق احمدی نژاد قاچاقی از مرز رد شده بوده!

    بنظر من مشکل مدارس دولتی و غیر دولتی فاصله طبقاتی ملت ه. تا جاییکه یادم میاد فاصله طبقاتی مقصرش احمدی نژاد نبود! (هرچند برا بار هزارم بگم من هم از احمدی نژاد بدم میاد!)

    تو دانشگاهی که من درس میخونم در همین دوران کذایی تمام مدیران وابستگان به جریان روحانی اند! از بالاترین رده تا پایین ترین رده! میدونی تفاوتش با دوران احمدی نژاد چیه؟ اینکه اون موقع بچه ها بعد از جلسات میرفتن پشت در اتاق رئیس دانشگاه صف میکشیدن و درخواست هاشون دستی و بدون رده بندی اداری امضا میشد ولی الان بنده رو با وقت قبلی رئیس دانشکده به دلیل مشکلی که زندگیم رو مختل کرده با فریاد از اتاقش انداخت بیرون!

    میبینی؟ هرکسی بنا به أطراف خودش حرف میزنه. تو فکر میکنی وضع بهتر شده ولی من إیمان دارم روحانی رئیس جمهور خوبی نیست. إیمان ندارم بقیه ازش بهترند. ولی عقلم میگه به قول جهانگیری ازموده را آزمودن خطاست!

    +ضمن اینکه خودم رو در حد بحث سیاسی نمیدونم و واقعا هم حوصله ی این بحث ها رو ندارم :)
    خب متاسفم! اینجا خونه شماست. چون مطلب سیاسی گذاشتید من هم نظرمو گفتم،! هرچند در جوابتون می تونم 10 صفحه بنویسم ولی ادامه نمیدم! در هر صورت امیدوارم کسی بیاد که 4 یا 8 سال دیگه بابت انتخابش خودمون را سرزنش نکنیم و ایران 20 سال دیگه جایی برا زندگی کردن حداقل باشه.هممون تو این قسمت کاملا توافق داریم
     
    پاسخ:
    من هم همین امید رو دارم :)
    بله متاسفانه یکی از دختر های وزیر کشور اینجوریه ٢٠٠ میلیون زیاده درست میگید شماولی فعلا که ما مدارکی هم میبینیم که صرفا واردات بوده نه قاچاق ! الله اعلم
    چرا درمورد خوردن تهران و فروختن باغ تهران و تبدیلش به پاساژ ارگ و املاک نجومی و فسادی که تا عمق شورای شهر نفوذ کرده و مانع یه بررسی میشه جک نمیسازید؟ یا ولایت خودمختار مشهد که از قضا فرار مالیاتی عادی دارن ؟ حتما اونا به حقه مظلومیتشون😅 
    مسکن مهر دیده شده و اجرای بیمه سلامت نه 😅
    پاسخ:
    مگه دختر وزیر کشور هم این کاره است؟ تا دیروز که فقط دختر وزیر آموزش و پرورش بود!! :///

    بعد اینکه الان من در مورد دیگران حرفی نزدم. اینکه همه دارن دزدی میکنن زشتی عمل رو توجیه نمیکنه.
    قاچاق هم که بوده. گفتن سند بیارین که نبوده که هنوز نیوردن!
    بعد شورای شهر این وسط چه ربطی داره؟
    حقوق نجومی که تا جاییکه ما یادمون میاد دولتی ها سردمدار هستند در این زمینه.
    مشهد اگر منظورت استان قدس ه من اصلا بحثی در این باره نکردم ولی از قضا ظهر اخبار نشون داد که گفت مالیات رو چون نذر و وقف مردمه امام خمینی گفته ندید ولی با این حال مالیات ارزش افزوده رو داریم میدیم. (تاکید میکنم من طرفدار کسی نیستم چون شنیده بودم جواب سوالت رو دادم!)
    و در اخر توجیه غلط با نشون دادن یه غلط دیگه خیلی وقته از مد افتاده.
    من میخوام رای ندم اما از طرفی میگن روحانی بهترین گزینه هس ولی من هیششششکدوم قبول ندارم یکی از یکی بدترررر موندم چه کنم میگن اگه رای ندیم امثال رییسی و جبهه های دیگه رایشون میاد بالاتر البته من اصصصلا سیاسی نیستم و متنفرم ما اینجا نشستیم خبر از اون بالا نداریم چه بخور بخور و دزدی هایی میشه خدالعنتشون کنه یکیو میشناسم نونش رو نسیه میخره با 100هزارتومن داره زندگی پیش میبره یکیم اینا میلیاردی دستمزد میگیرن تو کشوری که نفت و اینهمه سرمایه هس نباید فقیر باشه بخدا میبینم جیگرم کباب میشه کاش پولدار بودم میتونستم به سهم خودم کمی جبران کنم اما حیففف 
    یکمراجع به سوابق اقایونی که مطرح کردم پس بهتره مطالعه کنید تاببینید واقعا ماها هم از همه اقدامات رئیس جمهور فعلی اصلا حمایت نمیکنیم 
    صرفا بد و بدتر رو به عینه میبینیم😅 بله ندر مردم مستقیم تو جیب بله بله
    + منظورم آموزش پرورش بود ✋🏻 اتفاقا من سند وارداتو تو کانال خبری دیدم که🤔
    ببینید شورای شهر رو میگم چون ناظر بر اقدامات جناب شهرزار بودن که فساد توش موج میزد و مانع از بررسی درست میشد بعد همین شخص اگه رئیس جمهور بشه خب همین اتفاق در مقیاس بالاتر میفته با همین وعده هایی که همه  میدونن عوام فریبیه 
    میگم اگه طنز انتخاباتی بود پستتون صرفا موضوعات دیگه هم هست 😊
    عالی بود :)))
    پاسخ:
    :)) مرسی
    کی بود صدا زد سمیه ؟؟؟ :)))))))))))) 
    پاسخ:
    :))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">