ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

جان در تن من چکار دارد بی تو؟؟

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۲۸ ب.ظ

یک گلدان هم بود از این به قول اهل فن "تراریوم" ها . برای تولدم ٨-٩ ماه پیش رفقا هدیه آورده بودند. گل شناس نیستم. عشق گل شاخه ای هستم اما عشق گیاه سبز نیستم. اما راستش را بخواهید این ها بد در دلم نشسته بودند. دو مدل از این ساکولنت ها داشت و یکی دو مدل هم انواع دیگر گیاهان کوچک.

هر روز مینشستم کنار تُنگ گیاهانم و آب به سر و رویشان اسپری میکردم. دست میکشیدم و برگ های سبز و محکمشان و قربان صدقه میرفتم.

کمی قد کشیدند رفتم یک تُنگ بزرگتر خریدم. زمستان بهار شد. گیاهان ارام بودند ولی سبز . قوی و استوار اما با رشد کند. 

آقای پدر میگفت مگر گیاه در تُنگ بزرگ میشود؟ مگر ماهیست؟ مگر زندانی توست؟ مگر...

به خرجم نمیرفت. هفته ی پیش رفتم سفر. به مامان سپردم آب بپاشی روی صورتشان! دست بکشی روی برگ هایشان. جایشان گرم نباشد . آفتاب بگیرند...

باز که گشتم برگ ها افتاده بودند و سر به زیر. دست کشیدم روی صورتشان سست بودند و افتادند... مثل سربازان گمنام جنگ های جهانی! بی دفاع! بی نبرد !

رو کردم به مامان... گفت تقصیر من نیست. همه کار کردم! جایشان تَنگ بود! در این تُنگ نفس نداشتند! هوا نداشتند! هوا...

کاش یاد گرفته بودم باید از جایی که تَنگ است بروی... به هر قیمتی... جایی که هوا ندارد، نفس ندارد، دست و پا زدن گران تمام میشود...

  • موافقین ۱۱ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۲۸ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۶)

اخی عزیززززم
پاسخ:
:)
احتمالا چون خودت نبودی بهشون محبت کنی اینجور شدن
گل و گیاها خیلی به محبت وابسته ن و به محبتت وابسته شدن
پاسخ:
نمیدونم واللا :(
رفتن اما درد داره ..گاهی مرگ راحت تره ...
پاسخ:
اگه جای بهتری بری که درد نداره...
گلای من دو روز ک نباشم پژمرده میشن ..
پاسخ:
چقد لوس اند خب :(
خط آخرش خی لی خوب بود. 
پاسخ:
خوبی از خودتونه :))
سلام عزیزم چققققد این پست به دلم نشست حالمو یجوری کرد نمیتونم توصیفش کنم  "جایی که هوا ندارد ,نفس ندارد  دست وپا زدن گران تمام میشود عالی بود :-("

دلم گرفته :-( با گوشی اومدم نظر بذارم ولی نظر نمیدم مبنی بر این نیس که به اینجا سر نزنم هستم اما خاموش ۵ماه دیگه ازمون سختی دارم تو دعاهات دعام کن .
پاسخ:
سلام :)

عزیزم پیامت رو شب احیا خوندم و برات دعا کردم :) انشاا... بهترین ها برات پیش بیاد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">