ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

یک دو سه امتحان میشود

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ق.ظ
همیشه تو کف این امکان ارسال پست پیامکی بیان بودم :دی الان عین این ندید بدید ها نشستم پای لپ تاپ ٬ گوشی دستمه و میخام با پیامک ثبتش کنم!:دی حس گرهام بل بهم دست داد اصن!! :))
  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۹)

الانوووور :*
خداروشکر پیدات کردم :)
منم میخوام بیام بیان , عجله کردم رفتم پرشین :) حالا شاید عوضش کنم
بنظرت بیان خوبه ؟ من اصلا نمیشناسم این سایت هارو :(
پاسخ:
:*) عزیزم...

آره خوبه. من با پرشین کار نکردم ولی خب اینجا بد نیست
مرحوم پرشین بلاگ یه امکانی داشت وقتی پنل باز نمیشد تو ورد می نوشتی شوت می کردی تو وبلاگت ثبت هم می شد:d اینجا نمیدونم هست یا نیست!
پاسخ:
نمیدونم واللا من زیاد به اینجا وارد نیستم...
پست پیامکی!!!
چه هیجان انگیز!!!
پاسخ:
:دی
  • ریحان ِ . میم
  • بح بح نفیسه بانو :)
    پاسخ:
    به به خانم ابتسام بانو :)
    ورودتون به بیان رو تبریک عرض مینموییم:))
    پست پیامکی خیلی خوبه ,در مواقع بی نتی مخصوصا:)
    پاسخ:
    مرسی مرسی :دی
    پیامکی؟؟؟؟
    واقعا؟؟؟؟
     من جمع کردم بیام بیان...
    پاسخ:
    بیا بانو ! بیا ! :دی
    وبلاگ جدید مبارک باشه! ایشالا توی این وبلاگ کلی اتفاقای خوب ثبت شه...
    :)
    پاسخ:
    وبلاگ جدید ! به خاله سلام کن! :))

    مرسی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام بانو فخر الملوک بانو الانور ... به به ^_^
    پاسخ:
    اِ ! سلاااام :)

    میشه آدرس هم بذارید . من گمش کردم :(
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • این آدرس .البت که به کارتون نمیاد فعلن. :)
    پاسخ:
    :)  مرسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">