ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

محبوب

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۵۵ ب.ظ

میدونی محبوب. پاییز که میشه عاشقا دل نازک میشن. دلشون میشه مثل اون برگ زردای پاییز. همینکه سر انگشت پات یواشکی ‌بره رو دلشون ، دلشون میشکنه. پاییز که میشه عاشقا گریه نمیکنن میرن تو خودشون فکری میشن. دلشون تنگ میشه. نه اینکه فک کنی همیشه باید یه معشوقی این وسط باشه ها نه محبوب... از این عاشق دوزاری ها رو نمیگم که همش دنبال قرتی بازی اند. عاشقا رو میگم عاشقای واقعی اون ادمایی که دلشون مثل تنگ ماهی گلی کوچیک و صافه. اونایی که همیشه تنهان اونایی که پاییزا دستاشون یخ میکنه هی خودشون تنهایی دستاشون رو ها میکنن. اونایی رو میگم که شبای پاییز ابی و سیاوش میذارن. بعد هی سیاوش دم گوششون میگه سر بده اواز هق هق خالی کن دلی که تنگه... محبوب عاشقا خیلی گناهی اند. پاییز که میشه دلم براشون میسوزه. پاییزا نیس شبا یهو بلند میشه آدما میشینن تو خونه شون واسه همینه که عاشقا تنهاتر میشن انگار... 

  • موافقین ۹ مخالفین ۱
  • دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۵۵ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۵)

شبا که یهو بلند میشه...
پاسخ:
شبای تنها و سرد و بلند...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • یاد اون وقتایی افتادم که مامان جون آقاجون ها تنهان ... توی این شبای بلند
    یاد اون وقتی که همسر رفتند سربازی و شیفت و شیفت و شیفت ...
    شبای بلندی که میشد از غصه شون مرد ...
    یا حتی شبای بلند پاییز خوابگاه که حتی اثری از معشوق نبود اما دل و دماغی هم نبود و حوصله ها سر میرفت ...
    و یاد شبای بلند وبلاگ که توی پاییز بابروبچز تا صبح می گرفتیم و میسدیم (به کسره سین) یعنی تو سر و مغز هم میزدیم و حرافی می کردیم واسه هم

    پاسخ:
    شاید باورت نشه ولی من یه جوری از پاییز خاطره دارم انگار که دو سوم زندگیم رو تو پاییز گذروندم...
    اونایی که پاییز رو با سعدی و حافظ میگذرونن و فراق بیش از پیش جان کاه میشه براشون .. اینا طفلکی های پادشاه فصلها ن .. 
    پاسخ:
    فراق یار نه آن میکند که بتوان گفت...
    :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • توی ذهن منم تو دختر پاییزی :))
    پاسخ:
    دختر پاییز هم هستم واقعا اخه :دی
  • یه دختر /المیرا
  • نفیس خیلی دوس دارم قیافت ببینم اما حیف .. 

    منم دخترپاییزم 17ابان :)
    پاسخ:
    عزیزم :)
    من ۲۴ ابانم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">