ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیر ما بأنفسهم 

:)


+دوست عزیزی که من نمیشناسمت و ادرسی هم در پی ام از خودت نذاشتی :

این انتخابات برا من هیچ فایده ای که نداشت یک فایده داشت. آدم های دور و برم رو بهتر شناختم. من هیچ وقت تو زندگیم آدم شناس خوبی نبودم و در حد امکان به همه عشق و دوستی دادم. ولی زندگی درس های خوبی به آدم میده عزیزم :)

ضمن اینکه واقعا ممنونم از لطفت. کامنتت لبخند بهم هدیه کرد :)

دیگه هممون خسته ایم از بحث های سیاسی. حتی منی که هیچ وقت از سیاست خوشم نیومده و ازش فراری بودم تو این روزا خواسته و اغلب نا خواسته وارد بحث هایی شدم که اکثرا نتیجه ی خوبی هم نداره. میدونید؟ بنظر من سیاست و مذهب دو مقوله ای هستند که ادمها خیلی سخت در موردشون انعطاف به خرج میدند.


حالا هم نیومدم که انتقاد یا تمجید کنم . اومدم فقط بگم که من و أمثال من اگر به رئیسی رای میدیم بخاطر این نیست که رئیسی بهترین گزینه ریاست جمهوریه. مطمئنا هیچ کدوممون بعد از دیدن عکس رئیسی نگفتیم : واو! خدای من! کاندیدای محبوب و ایده آل من کی بوده؟ :/

مطمئنا اکثرمون هم نمیتونیم به خودمون قول بدیم چهارسال دیگه از انتخابمون راضی خواهیم بود یا نه. ولی چیزی که هست اینه که ما هممون مطمئنیم که با اومدن دوباره ی روحانی وضع موجود در سرازیری زوال میره. سرازیری عدم عزت ایران، به رونق نیفتادن تولید ملی ، اموزش های غلط ، ادامه داشتن رکود و اشرافی گری و "من میتونم پس میدزدم و کسی جلو دارم نیست" و الخ!

حالا اینکه ما اینجوری فکر میکنیم دلیل نمیشه که انتظار داشته باشیم همه مثل ما فکر کنند. اصلا اگر قرار باشه هممون یک طرز فکر رو داشته باشیم انتخابات چه معنی میده؟

+این روزا تموم میشه و ما میمونیم و روابطمون. روابطی که داریم خرابش میکنیم سر هیچ و پوچ! مسلما رئیسی پسرخاله ی من نوعی نیست. اگر رئیس جمهور هم بشه حتی نمیدونه من بهش رای دادم یا نه که بخواد برا من کاری کنه. ولی سوْال من اینه چرا مثلا باید سر این مسائل دایی من که همیشه روابط خوبی با پدرم داشته به پدرم بی احترامی کنه؟ بیاید فراموش نکنیم، سیاست مدارها میان و میرن ، این ماییم که برای هم میمونیم.


++راستش رو بخواین واقعا به شخصه دعا میکنم روحانی رای بیاره چون میترسم! میترسم از ادمایی که ماهواره میبینن و صبح تا شب بی بی سی در گوششون میخونه که طرفداران روحانی بیشترن و روحانی برنده است. میترسم از ادمایی که با این تفکر پای صندوق میرن که برنده اند. از ادمایی که مخالفینشون رو نمیبینن. جمعیت دیروز اصفهان رو با روز قبلش مقایسه نمیکنند و هیچ منطقی سرشون نمیشه. دلم میسوزه برا جوون هایی که دست آویز چند نَفَر قدرت طلب میشن.

بیایید به یاد بیاریم ٤ سال قبل رو که روحانی با ٥١٪ أرا رئیس جمهور شد و احدی از تقلب حرف نزد. چرا؟ چون مخالفین روحانی هر اشغالی هم که باشند به قول فاطمه اهل شانتاژ نیستند!! اهل هوچی گری و به هم ریختن دنیا نیستند. 

میترسم از رای نیوردنش چون میدونم غرب پشت اونه...


+++دعا کنیم اتفاقی بیفته که به صلاح هممون باشه. ما همه یک پیکریم. دعا کنیم اتفاقی بیفته که نه فردای انتخابات امنیتمون رو از دست بدیم نه ده سال بعدش و تحت تاثیر همین انتخابمون کشورمون رو ببازیم...

+خب به سلامتی اقا داماد چه کاره اند؟


- اقا داماد خیلی مظلوم اند. به شغل شریف قاچاق لباس مشغول اند فعلا !


+ آخی آخی! از بیکاری مجبور شدن قاچاقچی شن دیگه ... روزگار بدی شده سمیه!