ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

از رسته ی عاشقانه های ِ یک دانشجوی پزشکی ! (1)

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ق.ظ

قلبم تیر میکشد

اما عهد کرده ام که به هیچ پزشکی

اجازه ی آنژیوگرافی ندهم

...

میترسم دکترها عشق ِ تو را از پلاک ِ آترواسکلروز تشخیص ندهند!

آنوقت قلبم خونرسانی ِ خوب میخواهد چکار

وقتی عشقی نیست که برایش بتپد؟!

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۹)

  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • لایک
    پاسخ:
    :)
  • ریحان ِ . میم
  • عاشقانه های دکتری :))
    پاسخ:
    :))
    راستی من از لینکات چنتا از وبلاگایی که می خوندمو پیدا کردم،دلم براشون تنگ شده بود:) مرسی:-*
    پاسخ:
    خودتون وبلاگ ندارید؟
    از رسته عاشقانه های برقی همین بس
    که امان از برق 220 ولتِ 50 هرتز نگاهش 
    امان از برق نگاهش
    امان از نگاهش
    امان

    یکی نیست بهش بگه ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است؟!!
    والا
    پاسخ:
    با این این برقی که تو ازش حرف زدیمن نگران عصب اپتیک ات شدم بانو! :)
  • سُر. واو. شین
  • دانشجو پزشکی ای شما؟‌ 
    پاسخ:
    بله
  • سُر. واو. شین
  • عه چه خوب. چه دانشگاهی میخونین؟ ترم چند؟

    منم الان منتظرم که دانشجوی پزشکی شم :))
    پاسخ:
    سراسری و شهرستان. ترم ۶ ام.
    ان شاا... که به هدفتون میرسین :)
  • سُر. واو. شین
  • آها به سلامتی. موفق باشین خانوم دکتر :D 
    پاسخ:
    مرسی :)
    به به سلام
    پ شما هم اینجایی
    بقیه رو پیدا کرده بودم 
    دنیال شما هم گشتم اما نشد
    پاسخ:
    سلام :)
    خوشحالم از برگشتن خواننده های خوبم :)
    بلگفا هم راه افتاد
    پاسخ:
    جدی؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">