ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ناراحتم :(

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ

یادمه یه زمانی یکی ار افتخاراتم این بود که زیاد میرم مشهد ! حتی تو دلم به جناب صواع هم فخر فروختم چند باری ! :| الان 7-8 ماه هست نتونستم برم. اصلا یادم نمیاد کی رفتم... در این حد :(

برا یه قضیه ای در مقطع زمانی کنونی به شدت به دعا کردن احتیاج دارم. ولی خب نمیتونم دعا کنم. انگار دعا کردن سعادت میخواد. من ندارم... قبلا داشتم الان ندارم :( ... فردا مامان و بابا دارن میرن مشهد. خیلی دوست داشتم برم باهاشون. برم حرم شاید حال دعا کردنم برگشت... ولی نشد :(

اولش میخواست که بشه ولی نشد...

گفتم یه جلسه غیبت میکنم میرم. اما یه ساعت پیش فهمیدم از 4 شنبه تا سه شنبه هفته بعد کلاس ندارم. بعدشم 3 جلسه دارم و فرجه گوارشم شروع میشه. خب کار عاقلانه اینه که من غیبت هامو نگه دارم برا اون سه جلسه و برم تهران سر خونه زندیگم! واللا ! یه ماهه نرفتم :| دلم پوکیده شد اینجا :(

من خیلی دلم یه جوریه الان! دلم میخواست برم مشهد! :( انگار امام رضا نمیخواد من برم حرم . ولی امام رضا که قبلنا اینطوری نبود. اصلا از خودمون بود. ما با هم این حرفها رو نداشتیم اصلا... واللا ! هر حرفی رو که آدم روش نمیشد به خدا بزنه به امام رضا میگفت سه سوته حلش میکرد. مگه میشه من یادم بره چه چیزهایی ازش خواستم و بهم داده؟ مگه میشه یادم بره تا حالا نشده رومو زمین بندازه؟

ولی انگار یه چیزی این وسط تغییر کرده... نمیدونم چی... :(

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۰)

  • هولدن کالفیلد
  • ناراحت نباش، میطلبه! :دی
    پاسخ:
    کی دیگه پس؟
    یه وقتی که خیلی دیر شده؟ :(
  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • :( یه کم صبر داشته باش...
    تا زندگیت بیافته رو غلتک زمان میبره
    پاسخ:
    زندگیم هیچی نسرین... دلم رو غلتک نیست
    چقدر دلم امام رضا ...حرم می خواهد ...چند سال است که قسمت نشده ...
    دلم یک مشهد خاص می خواهد ...چقدر دلم دعا می خواهد ...چقدر ..
    پاسخ:
    اوهوم... :(
  • هولدن کالفیلد
  • برای اینکه دیر شده باشه ، تو باید بمیری!
    تا وقتی زنده ای دیر نمیشه! پس نترس، میطلبه!
    پاسخ:
    برا دعا کردن در اون رابطه خاص دیر میشه خب...
    چند وقت پیش، دقیقن این حال شما رو داشتم. یادم رفته بود آخرین بار که رفتم مشهد اصلن کی بود. ولی یکی از شب ها که داشتم می خوابیدم واقعن از ته دل خواستم. نه اینکه سفر مشهد بخواهم. فقط سلام کردم و گفتم دل تنگم و نه اینکه به این خاطر خواسته باشندها. نمی دانم به خاطر چه خواستند ولی خواستند. آنقدر یهویی خواستند که اصلن نفهمیدم چه شد. صبح ساعت ده بهم زنگ زدند که میری مشهد و من ساعت دوازده در ایستگاه قطار منتظر حرکت قطار بودم.
    زیارت خواستنی ست. یعنی باید امام بخواهند. و وقتی که بخواهند آنقدر وسط دردسرهای روزمره جای خالی باز می کنند که اصلن فکرش را نمی کنید. یعنی آن چنان زیارت نصیبتون میشه که اصن تا مدت ها در کف این مدل خواستن ها می مونید. همون طور که من هنوز که هنوزه یخم از دعوت قبلی آب نشده و شیر فهم نشدم که چه شد که خواستند. ولی خواستند.
    ان شاالله قسمت بشه با آقاتون برید مشهد.
    پاسخ:
    ترجیح میدم سکوت کنم....
    :(
    پاسخ:
    :(
    والا اینجوری که تو گفتی طلبیده بوده تو شوعرتو ترجیح دادی:\ نبدونم!
    پاسخ:
    بحث ترجیح نیس سارا بحث لیاقته...
    جای شوخی نیست ولی خب من حتما باید این جمله رو بگم:

    و خداوند انتقام دل سوختن های من رو گرفت! بعله


    +ان شاءالله زودتر نصیبتون
    پاسخ:
    راست میگین واقعا ...
    اینکه تو میخوای پیش شوهرت نمیری حرم چه ربطی به اقا داره. اینجا تو انتخاب کردی گلم. بحث طلبیدن من خیلی معتقد نیستم بحث ابنکه آدم بخواد جور میشه اینکه الوبت اوم چی باسه
    پاسخ:
    نه خب فقط این نبود. این رو هم در نظر بگیر که میشد من تو شرایطی در این انتخاب قرار میگرفتم که این دو تا تصمیم بهم ربط نداشت...  و اینکه بقیه بهم بگن برو و منو سست نکنن. البته اینا بهانه است ولی خب چیزی که واضحه اینه که من لیاقت نداشتم...
  • میرزاده خاتون
  • اینجوری که تو نوشتی منم دلم خواست :(
    پاسخ:
    :(
    خوشحالی باز منطقی و قابل درک! 
    ولی افتخارات؟!!!!!!!
    پاسخ:
    آره. بهش افتخار میکردم خب...
    من جات بودم نیرفتم تاره اقامون هم شیر میکردم اونم بیاد.
    پاسخ:
    هعی داد بیداد...
    کر نمیکنم خریدن بلیت یکسره و رفتن تا یه شهر دیگه لیاقتی چیزی بخواد.:|
    اینکه بطلبه و نمیطلبه بهونه ست، عوض اینکه بیای تهران میتونی با آقاتون بری مشهد مثلا. میتونی همین آخر هفته ای بری مشهد اصن. ترجیح خودت کار دیگه ایه. تقصیر اون مرحوم ننداز:))
    پاسخ:
    سارا من به این اعتقاد دارم که اگر نخواد بشه تو مشهد هم بری نمیتونی بری حرم.

    این اعتقاد منه. شاید تو باورش نداشته باشی.
    حالا یه کم تلاش کن شاید داره خودعزیزی میکنه برات، میخواد ببینه چقد پیگیری:دی قوقش میری مشهد حرم راهت نمیدن به شکل محیرالعقولی، از همون دور صحبتاتو میکنی!
    پاسخ:
    نمیشه دیگه. اونا الان اونجان. منم اینجا تنهام
    اون سه روز که میخوای بری تهران با آقاتون برو مشهد...اصن شما که همون بغلین یه روزشو برو مشهد دوروزشو برو اون یکی خونه تون...الان به نظرم طلبیده داری ناز می کنیا:دی بابای ممدرضاگلزار هفته ای یه بار میره مشهد از تو هم چند صد کیلومتر دورتره نسبت به حرم:دی پشتکار داشته باش!:دی
    آیکن اقدس خانوم شدیدا پیگیر!
    پاسخ:
    سارا جان خب من همه چیو که نمیتونم توضیح بدم خب! بابای محسن بنا به شرایطی که داره تا دو سه ماه اخیر ، در مواقع حضور محسن در اینجا ، نیم ساعت هم نمیذاره این بشر برا خودش باشه. همش باهاش کار داره! بعد فک کن تو این هیر و ویر من بهش بگم یه روز منو ببر مشهد ! :| باباش کله اشو میکنه! :|

    نازم کجا بود؟ :دی اقدس جون سبزی ها چقد پلاسیده است این سری!
  • °• نیلگون •°
  • از دور دلت رو وصل کن به حرم ...از دور دردودل کن حالا که نرفتی ..
    اصلا چشماتو ببند فرض کن تو حرمی...فرض کن تو صحن قدم میزنی و میری روبه روی ضریح وایمیسی و زیارت نامه میخونی و دونه دونه ی حاجتات رو به زبون میاری ..
    .
    السلامُ علیک یا علی بن موسیٰ الرضا
    پاسخ:
    مرسی :)
  • °• نیلگون •°
  • آخرین بار هم گمونم بعد عقدت رفته بودی ! که گفتی رفتم مشهد ولی عکس درست درمون نگرفتم که ضمن قپی مشهد رفتن ؛ هنر عکاسیم رو تو چشم و چالتون فرو کنم !! :| :)))
    پاسخ:
    چه حافظه ی خوبی ^_^
    زنگ بزنید حرم امام رضا
    05132003334

    پاسخ:
    فکر خوبیه :)
  • دختری از دیار فرزانگان
  • من تا حالا حتا یک بار هم نرفتم مشهد... :(
    پاسخ:
    انشاا... میری :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • حرممم ... آقا... دلتنگم شدیدآااااا ... ان شاءالله یه جوری که فکرشم نمی کنی دو نفره نصیبتون میشه به زودی :* با دل شکسته و تنگت الانور واسه منم دعا کن راهی بشم. شکلک مویه و ناله
    پاسخ:
    انشاا...

    عزیزم... محتاجم به دعا :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">