ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

نمیدونم چه رازی تو این داستان نهفته است. نمیفهمم رابطه ی این دوتا قضیه رو. من قبل ازدواج از این سری دخترهایی بودم که گریه کردن یاد ندارن. خیلی کم پیش میومد گریه کنم. ولی الان یه ساله که به طرز عجیب غریبی با گریه کردن رفاقت پیدا کردم!

نه اینکه فکر کنید مشکلات زندگیم بعد ازدواج بیشتر شده نه ! قبلش هم زندگیم بی مشکل نبود الانم خیلی مشکل دار نیست! در حد نرم یه زندگی معمولی! ولی دلم نازک شده انگار!

بعد اینطوریه که خیلی بی مناسبت شب های زیادی دلم میخواد گریه کنم! مثلا از غروب با خودم میگم ای کاش امشب یه موقعیتی پیش بیاد بتونم گریه کنم!! منتظر یه جمله ام که جایی بخونم ، یه شعر ، یه آهنگ ، یه دیالوگ یا هرچی که بهم کمک کنه گریه کنم!!

الانم این عکس رو تو وبلاگ نسرین دیدم و اشکام لغزید پایین. رفتم آهنگشو دانلود کردم ده دقیقه است عین ابر بهار دارم گریه میکنم! خدا شفام بده الهی! :/

"بیا برگرد"  ِ سیاوش قمیشی که اصلا معرکه است! امکان نداره گوش بدمش و گریه ام نگیره! یا مثلا " آمده ام آمدم ای شاه پناهم بده" اینم به شدت اشک من رو در میاره! :(

بعد تنها کسی هم که کمی تا قسمتی این اشک های منو دیده محسن ه ، که البته فک میکنه وقتی میخواد بره یا ازش دورم فقط اینطوری میشم! در حالیکه واقعا درست نیست! به طور مثال فردا میخوام باهاش برم تهران و یکی دو هفته ای هم هستم اونجا ولی خب الان کیبورد خیس شده رسما !! :|

واللا خودمم موندم که چرا من یهو اینطوری شدم ...

*عنوان با صدای رستاک


  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۱)

هممممم...
خیلی زور میزنم پستام دل عالمی رو شاد کنه ولی یه موقع هایی نمیشه
یه موقع هایی اشک خودم که هیچ
اشک بقیه رم درمیاره
پاسخ:
نه نسرین جون برا من که خوب بود. حالم بهتر میشه وقتی گریه میکنم :)
من یه چیزی حدود شیش هفت سال پیش با این مشکل مواجه شدم و الان متاسفانه اوضاعم زیاد جالب نیست شاید بهتر باشه هر چه زودتر به یه مشاور مراجعه کنید.
پاسخ:
در این حد یعنی خطرناکه ؟
والله واسه ما که خیلی خطرناک بود البته شاید مشکل شما با من فرق داشته باشه ولی فکر میکنم پیش یه مشاور برید بد نباشه
پاسخ:
چی بگم واللا...
مرسی بهش فک میکنم :)
من باید گریه کنم تو چرا الانور بانو 
نکن خواهرم اینقده اشک خودتو درنیار 
پاسخ:
نه عسل جونم. تو هم گریه نکن خب!
:)
بیا استیکرای برج ایفلتو بدم بهت...گریه ت بند بیات:))
پاسخ:
فعلا یه قرار با فاطمه گذاشتم هنو به نتیجه نرسیده!! قراره بعدیش رو میگم مدیر دفترم با تو هماهنگ کنه!! :))
اشکال نداره. دوره داره؛ میگذره. احتمالا بغض های قدیمی هستن که العان شرایط برای رها شدن شون مهیا شده، تبدیل به اشک میشن و می رن. نگران نباش.
پاسخ:
آره چیزی نیست :)
  • دانشجوی پزشکی
  • عزیزم چون این حالت برات بیشتر از دو هفته طول کشیده،حتما یه سر به روانپزشک بزن که بقیه کرایتریایهای دپرشن رو هم برات بررسی کنن.پشت گوش ننداز
    ان شاء الله که چیزی نیست :)
    پاسخ:
    :)
    عزیزم نبینم اشکاتو!!

    ولی خب میدونی چیه نفیسه گاهی ادم باید از صافی زد شه تا با شرایط مچ شه و دوباره بشه ادم قبلیش
    تغییر موقعیت و شرایط گاهی باعث میشه ما تغییر کنیم اصلا لازم نیست مشکلی باشه ها !!
    فقط باید مچ شیم
    پاسخ:
    آره موافقم! :)

    آدم باید ببینه با چی حالش بهتر میشه. یه وقتایی با خنده یه وقتایی با گریه ...

    :)
    سلام. خودت دکتری ولی ی ازمایش تیرویید بده ی چکاپ بکن
    پاسخ:
    تیروئید رو شهریور دادم. نرمال بود :)
    بعضی اوقات تغییرات جسمی روی روح و روان هم اثر میزاره. از نظر مزاج شناسی وقتی بدن رو به سردی میره این حالت دلنازکی و زودرنجی و... اینا بیشتر میشه. یه مدت دقت کنید خوراکی های با طبع سرد مثل مرغ و برنج هندی و عدس و اینا رو کمتر مصرف کنید و خوراکی های طبع گرم مثل خرما، عسل ، زعفران رو بیشتر استفاده کنید. بنظرم خیلی بهتر میشید ان شاالله. :))
    ببخشید طولانی شد، این تجربه خودم بود گفتم به شما هم بگم:)
    پاسخ:
    آره شایدم این باشه.
    مرسی از راهنماییتون :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • آخ من و گریه خیلی دوستیم. ولی باز شکر خدا چند ماهی هست بهتر شدم. من قبلا آهنگ که گوش می دادم خیلی این حالت واسم پیش میومد، وقتی کنار گذاشتمش خیلی اثرش بارز بود.
    پاسخ:
    خب خداروشکر :)
    چی بگم والا :|
    پاسخ:
    هیچی!
    :)
  • صحبتِ جانانه
  • :)
    یعنی نباید جدیش گرفت
    پاسخ:
    آره :)
    سلام خوبی
    هستی
    ؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام!

    ما همیشه هستیم :))
    دلیلش اینه که دخترها بعد ازدواج دل نازک میشن، احتمالا چون نازکش پیدا کردن!  
    واسه من که اینطوریه! لابد واسه شمام همینه ؛)
    پاسخ:
    آره! اشکم اومده دم مشکم!! واللا!
    از پاییز بدم مییاد همه توش غمگینن
    پاسخ:
    نگو!! پاییز به این قشنگی! :)
  • تنهایی مدرن
  • آدمها گریه میکنند...نه به این دلیل که ضعیفند.....
    گریه میکنند چون سالهای زیادی قوی بوده اند...............................
    پاسخ:
    شاید...

    :)
    منم یه وقتایی بدفرم دلم گریه میخواد
    جالبه که همون موقعم که دلم گریه میخواد همسری همش برخلاف میلم عمل میکنه و دلم بیشتر میسوزه
    اگه تیرویید نیسپس بهش توجه نکن..چیزی نیس دبگه
  • فاطمه حمزه لوی
  • اینکه بعد از ازدواج آدما به بلوغ عاطفی می رسن، واقعیت داره :)
    از برکات تاهله، رقیق القلب شدن
    حالا بذار مادر شی :))
    پاسخ:
    ینی خوبه؟ :دی
  • دختر بهارنارنج
  • چه جالب

    اتفاقا دوستم هم میگفت که از بعد ازدواج ادم ها خیلی نازک دل وحساس میشند.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">