ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ

بغض دارم... خیلی...

سخته بعضی حرفا رو از کسی که انقد دوسش داری بشنوی...اینکه مزاحمشی... اینکه دوست نداره پیش تو باشه... اینکه ...

خداروشکر که این طرح ها تموم میشه... لااقل یه بهونه دارم برا حرف نزدن باهاش...

لعنت به این همه دوری

لعنت به این 700 کیلومتری که افتاده این وسط

لعنت به اینکه وقتی ناراحتم میکنه حتی نمیبینه که ناراحت شدم

خدایا راضی ام به رضای تو...

ولی این همه لغض برا کسی که دوسش داری سخته

خیلی سخته...

سر بده آواز هق هق خالی کن دلی که تنگه

گریه کن گریه قشنگه...

دستام یخ کرده

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">