ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

زندگی سخت شده کلا فرزندانم! :))

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲ ب.ظ

از قدیم گفتن امان از بی پولی! ... حالا اینکه از قدیم نگفتن مهم نیست. مهم اینه که امان از بی پولی به واقع! :|

چند وقته محسن به صرافت افتاده برا خودش یه لپ تاپ بخره. ولی خب خرده فرمایشات ِ بی شائبه ی بنده این مجال رو نمیده بهش. ( خیلی هم من زن زندگی ام! خیلی هم از نون خالی چلو بوقلمون تحویل میدم! واللا ! :| :)))

خلاصه اینکه به سرم زد برا تولدش براش لپ تاپ بخرم! (یکی نیست بگه بشین سرجات! تو رو چه به این سورپرایز کردنهای میلیونی! ) تولدش 6ام مرداده. بعد هرجور حساب کتاب میکنم و خودمو با قوت لایموت سیر میکنم موجودیم به ایسوس ِ i7 هشت گیگا بایتی نمیرسه! :| (بچه ام طبعش هم بلنده! غیر این رو لپتاپ نمیدونه اصن!) حالا بدبختی اینجاست که قضیه رو به خواهرش هم گفتم و بابت یه بعد قضیه که از مجال بحث خارجه ازش مشورت خواستم! اگرنه که از بنیان بیخیال قضیه میشدم! :)))

روز آخری که اینجا بود میخواست منو برسونه خونه بعد گفت پول داری؟ کیف پولمو نیوردم میخوام بنزین بزنم. گفتم کارت دارم ولی 15 تومن بیشتر نمیزنیا ! بعد که بنزین زد و اومد حاضر نبود برگه ی کارتخوان رو بهم بده! به هر بدبختی بود ازش گرفتم و دیدم 21730 توووووووومن بنزین زده! میبینین تو رو خدا؟؟؟ مردم چه بی ملاحظه شدن! من هزار تومن به تاکسی میدم تا نیم ساعت بعدش حالم بده اینوقت این بشر رفته با کارت من 22 تومن بی زبون بنزین ریخته تو ماشین باباش!! :)))

امروز بهش زنگ زدم میگم به یه مشکل مالی خوردم برام میتونی پول بزنی؟ میگه چقد؟ میگم 500 تومن . میگه  منظورت 500 هزاااااااار تومنه ؟؟ میگم نه 500 تا تک تومنی! :| تازه اون 22 تومن رو هم منظور کن! من هنوز از اون روز درد قلبم خوب نشده!! :|

دیگه ندیده بودین از خود طرف پول بگیرن برن براش هدیه بخرن که دیدین خداروشکر! :)) امیدوارم از پیش فرض های خودم گرونتر نشه که دیگه نظری ندارم به واقع!

  • موافقین ۱۴ مخالفین ۱
  • پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۴۲)

:))
پاسخ:
میخند؟؟
من بی پول شدم تو میخند؟؟ :)))
  • گمـــــــشده :)
  • خخخخخخخ
    خدا برا هم حفظتون کنه
    :))
    پاسخ:
    انشاا... و مرسی ^_^
    اجازه هست من یک مشورت کوچولو بهتون بدم؟

    لپ تاپ های ایسوس یک زمانی که وایو رو دور بود با قیمت کم بازار ایران رو قبضه کرده بود و انصافا در اون دوره لپ تاپ هایی که میداد همگی عالی بودند. ولی الان به لحاظ جایگاهی و با توجه به کنار رفتن وایوو از بازار، ایسوس رفته سراغ لپ تاپ های لوکس. واسه همین برای یه کانفیگ یکسان از مدل های دیگه بگیرید قطعا ارزون تر میوفته. حالا من منظورم این نیست که هر مارک دیگه ای هم بگیرید.:)
    لپ تاپ های لنوو جدیدا جایگاه لپ تاپ های ایسوس رو تو بازار گرفتن. یعنی لپ تاپ هایی با کانفیگ بالا و کیفیت عالی تولید می کنند و قیمت مناسب. یعنی در یک کانفیگ مساوی ایسوس قیمتش به مراتب بالاتره و الکی هم گرون هستش.
    حالا شما البته نباید به سراغ هر مدلی از لنوو هم برید که اگر قیمت مدنظرتون رو بگید میشه درباره مدلش هم یک فکری کرد. :)

    یعنی پررو به من میگن که بدون منتظر شدن به اینکه جواب بدم یا ندم همین طوری هی حرف زدم:))
    پاسخ:
    راستشو بخواین از لنووا تجربه خوبی ندارم. بابام یه لنووا خرید خیلی عالی نبود. اچ پی خودم که با اون همزمان بود و قیمتش هم کمتر بود از اون بهتر دراومد.
    من خودم اچ پی میخواستم بگیرم براش ولی یادم اومد که خودش یه بار میگف اچ پی دیگه اصل نیست و فیک شده . ایسوس بهتره...
    حدودا دو و نیم حالا یک کم بالا پایین در نظر بگیرید. (چقدم که من دست و دل بازم!! :)))  :| )

    نه بابا خوشحال میشم اطلاعاتم بره بالا :)
    اصن زندگی بر مدار پول میچرخه :دی
    پاسخ:
    تفففف آقا ! تففف! :))
    میخوای گلریزون بگیریم ؟ :))
    پاسخ:
    بزن زنگو پهلوون ! :))
  • رنگ خدایے . . .
  • بی پولی نکشیدین :)))  لپ تاپ یادتون بره...
    پاسخ:
    چرا اتفاقا ! الان خیلی احساس بی پولی میکنم! اصن به این فک میکنم که فردای اون روزی که همه داراییم رو بدم پای لپ تاپ بعدش چطوری خوابم ببره!! :)))
    مهم اون نفس هدیه دادنه.. همین که به فکر همیم و اینا..
    اون دست و جیغ ماچ بعدش مهمه..
    اصلا اهمیتی نداره کی پولشو میده و اینا.

    دست شما هم درد نکنه :)



    پاسخ:
    همینو بگو دیگه!
    اصن مهم نیته! نهایتا یه زیر پوش نخی هم براش بگیره باید بره خداش رو هم شکر کنه!! :| :))
  • زینـب خــآنم
  • خب مثلا همون خواهرش نـمی خواد واسش چیزی بخره ؟
    ک مثلا اونم پول بذاره با هم بخرین !
    اگ بدت نـمیاد مثلا !
    پاسخ:
    وا؟؟؟ زینب جون؟؟ این حرف شما میزنی؟؟؟

    ینی بخاطر نهایتا 200 تومنی که اون میخاد بذاره من اینو قبول کنم که بعدا بگه منو نفیسه باهم اینو خریدیم برات؟؟

    یه قول برادر شوهرم : معاذالله که من همچین ننگی رو بپذیرم !! :))))
    😄😄😂
    جور میشه

    تا باشه از این بحران ها در زندگی😁
    پاسخ:
    خم شد این کمر لامصصب زیر این همه فشار و بحران!! :))
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • حالا یکمم تخفیف میگیری ایشالا :)
    پاسخ:
    با تخفیفش حساب کردم تازه :((
    این که از خودش پول بگیری و برا خودش هدیه بخری خیلی هم هدیه خوبیه :-))))) نشان دهنده اینه که من راضی هستم چنان پول قلنبه و هنگفتی را بدهی پای لپ تاپ، این خودش هدیه است، نیست؟ ؛-)
    پاسخ:
    همش رو که نمیخوام از خودش بگیرم بابا ! یک پنجمش رو ! تازه برا همونم 10 بار پرسید که برا چی میخوای و جان من و جان تو و مرگ اون یکی بگو و اینا ! کلافه شدم اصن! :))
  • هولدن کالفیلد
  • من بهم میگفتن کارت رو میدم ولی اینقد بردار همش، قاطی میکردم :|
    پاسخ:
    نه بابا ما با هم این حرفا رو نداریم! :دی
  • رنگ خدایے . . .
  • یه راه حل ساده:


    نخرید براش 


    :)
    پاسخ:
    خداییش با این موافقم! :دی

    حیف به خواهرش گفتم! :|
  • سرباز جامانده
  • حالا قیمتش چند هست؟! :-D جیب شما و ایشون نداره که.مهم نیته
    پاسخ:
    حدودا دو و نیم :/
    همینو بگو! :دی
  • بانوی عاشق
  • خخخخ
    پ همه زن و شوهرا باهم بده بستون دارن
    مثلا من تو کارتم ده تومن نگه داشته بودم برای شارژ گوشیم
    یهو صب دیدم خالیه
    عصری ب همسری میگم تو از کارت من برای خودت شارژ میخری؟
    ب در و دیوار نگاه میکنه میگه چقذ هوا گرمه
    فک کن!:-D
    پاسخ:
    ما تا الان فقط گیرنده بودیم فرستنده نبودیم! این مورد اولیش بود! وای باز یادش افتادم قلبم گرفت! :)))
    حالا داده 500 تومنو؟
    من جای شما بودم میگفتم 5 میلیون !
    یکم حساب زندگی بیاد دستش
    خانمای این دوره زمونه خرج دارن..ندارن؟
    پاسخ:
    قولشو که داده برا شنبه! دیگه عملش رو نمیدونم :))

    واللا من بدبخت که خرجم کجا بوده! همش دارم از خودگذشتگی میکنم! :))
    از نون خالی چلو بوقلمون تحویل میدم:)))))))
    خیلی اصطلاحاتتو دوس دارم به واقع!
    پاسخ:
    :))))
    خیلی حال میکنم وقتی ازم تعریف میکنی تو!!
    سلام عزیزم حالا لپ تاپ خیلی واجبه براشون مگه ؟؟؟ببخش البته ولی خودت تحت فشار نذار یه چیز دیگه بخر راستی  سعی کنید برا خودتون با پول خودتون پس انداز کنید و حساب کتابتون رو جدا مردا پرو و پرتوقع میشن جدی میگم من خواننده قدیمی هستم اصن همش میگم حیف شدی زود ازدواج کردی اونم شما پزشکی سعی کنید به فکر خودتون باشید ببخش رک حرف زدم چون دوستت دارم نفیسه جان اخیششش حرف دلم زدم خب زود بود دیگه خودت درگیر کنی ولی اون بحث مالی رو جدی گفتم هررچقدررر خوب باشی مردا قدرت نمیدونن ولی هرچی نازت بیشتر باشه و تورو رو سرت میذارن دیدم که میگم :)
    پاسخ:
    سلام :)
    نمیدونم واللا. بنظر من آدم اگه بخواد تو زندگی هی اینو سمت خودش بکشه اونو بکشه زندگی نمیشه کرد. نمیگم همه ی درآمد زن مال خانواده است ولی بنظرم بخش زیادیش باید مشترک باشه... یه بخشیش رو هم نگهداری برا خودت...

    در مورد زود ازدواج کردن موافقم ولی...
    :)

    چقد خسیسی تو بشر:|)))))))شوورته شوور!!


    من ک میدونم پستای بعدیت راجب سکته های ناقصیه که زدی واس پولی ک خرج کردی

    بیچاره نمیدونه با این لپ تاپی که قراره کادو بگیره چه حرفا که بعدش بش زده نمیشه:))))))))))


    +اشکال نداره فردا پس فردا خانوم دکتر میشی اصن این رقما رو پول خورد هم حساب نمیکنی :دی

    دلنیا هستم،ریسس انجمن امیدواری الکی و هندونه زیر بغل گذاشتنو اینا

    پاسخ:
    خسیس؟؟؟؟ واقعا بنظرت دختری که در حال حاضر درآمد نداره ولی با این حال میخواد برا به قول تو شووورش لپ بخره خسیسه؟؟
    هاشا و کلا !!
    :)))

    آره خداییش! ینی تا یه سال حرف بزنه دست میندازم دهن خودمو جر میدما ! :))

    +بذار اون فردا پس فردا بیاد ! من بی ام و کادو میدم لپ تاپ چیه عزیزم؟
    الانور هستم. رییس انجمن جوگیرها !! :)))

    و اینکه وقتی آیفون شیش اس کادو میگیری

    بایدم یه لپ تاپ هلو کادو بدی!

    گهی زین به پشت گهی پشت به زین:| :)))

    پاسخ:
    :))))
    اتفاقا دیشب یکی از دوستام گف گوشیت مشتری داره 2500 میفروشی؟ گفتم نه بابا ! 2700 میخره میدم !

    بعد با خودم فک میکردم الان که 9 ماه رد شده هنوز گوشی من قیمتش از لپی که میخوام برا اون بخرم بیشتره! :)) اصن خجل شدم :|
    فدات شوخی کردم به دل نگیریاااا ،اره موافقم باهات همه چی باید مشترک باشه اصن وقتی ازدواج کردی دیگه منی وجود نداره همه چی ما میشه باید با کمک هم زندگیتون بسازید توروخدا فکر نکن قصدم دخالت بود کاری به درامد ندارم منظورم نتونستم بگم زن هایی که خیلی خوب و مهربونن زیادیش میگم خوب نیس یه جاهایی ناز باید کرد قدرتو بدونن اصنی کلا همه ما زن ها عملا با گذشت هستیم و زود کوتاه میاییم والا سنگ رو سنگ بند نمیشه اگه بخوای مثل خودش باشی تو خیلییی خوبی من حست میکنم ازنوشته هات :)
    دوس دارم هرجا هستی خوشبخت باشی ایشالا یه روز بیایی بگی داری برا تخصص میخونی نفیسه ادامه بدیاااا به عمومی بسنده نکنی حیفه اینهمه داری سختی رو به جون میخری 



    پاسخ:
    نه عزیزم :)
    آره باید برا زندگی مشترک از خواسته هات بگذری تا زندگی پایدار بمونه :)

    مرسی خانمی ^_^
    از حساب بانکی خودش استفاده کن..جیب شما و اوشون نداره که
    بالخره اوشونم از اینکه به لبتاپ رسیدن خوشال میشن:)
    پاسخ:
    میخوام همین کارو بکنم :))
  • سمانه میم
  • بهترین کارو میکنی ولی واسه تولدشم که شده بی خیال اون 22 تومن بشو!
    پاسخ:
    نه اون 22 تومن خیلی مهم بود سمانه :)))
    شاید بتونی قسطی یا با چک بخریا!ا
       aserهم خوبه من ازش راضیم 2سال شده خریدمش! کارای معماری رو جواب داد
    پاسخ:
    :))))
    دیگه در این حد هم بدبخت نشدم هنوز :)))
    می تونی گوشیت رو بفروشی واسش لپ تاپ بخری.مثل اون داستان بود تو کتاب ادبیات خانم موهاش رو فروخت زنجیر ساعت بخره آقا ساعتش رو فروخت شونه بخره.پ این داستان ها رو برا کی گفتن آخه؟واسه تو گفتن دیگه نفیسه:دی
    پاسخ:
    صبا حرفش هم نزن!! :))) گوشی عزیز دلمو بفروشم لپ تاپ بخرم!؟؟! عمرا ! :| :))
    یا ابالفضل پدر بیچاره باید خودش پول بده کادو بخره برا خودش خیر سرت دکتریا مامان
    میگم ای دکتر امیر وهدیه خبر داری؟
    پاسخ:
    بذار حقوق بگیر بشم! براش ماشین میخرم کادو تولد! چی فک کردی! :)))

    نی نی شون تو راهه دیگه ^_^
    هنوز لپ تاپ نخریده ای؟:دی
    آقاتون که کار گرافیکی سنگین مثل کتیا نمیخواد اجرا کنه، کار پروسسوری سنگین مثل ران گرفتن از کد هم که نمیخواد انجام بده، دقیقا چه چیز خفنی از لپ تاپه توقع داری؟:دی کیبورد و مانیتور باید داشته باشه که بیشتر لپ تاپ ها دارن:))) والا!:))))

    لپ تاپ منم تو رنج قیمتی که میخوای هست ولی قدیمی شده به نظرم. Dell inspiron  5537 عه. اگه کمک می کنه:دی
    پاسخ:
    نه هنو که زوده! :))
    چمدونم واللا ! اتفاقا به خواهرش هم میگم یه مدلهایی دیدم 800 تومنه ! میخنده!! خنده داره بنظرت سارا؟؟ :|

    دل نمیخواد بچه ام! میگه فقط ایسوس! :)) :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • به نظر من شما همون سنت پسندیده جوراب هدیه دادن رو دنبال کنید هم فان هست هم اینکه هزینه اش خیلی خوبه!:دی
    .
    میگم چطوری ینزین زدن که هزینه اش شده بود 21730تومن آخه؟ :/

    پاسخ:
    نه نه! من قصد کردم اصن لپ تاپ بخرم! حرفشو نزنید! :)))

    +چمدونم واللا :|
    خنده نداره:/
    اونایی که دیدی احتمالا 13 اینچن و از این فسقلیا که کاربرد تبلت مانند داره، نه؟ یعنی فقط واسه نت گردی و کارای کوچیک اینطوری ان. حافظه شون کمه، سبک و کوچیکن و مشخصات فنی خفنی هم ندارن:دی
    ایسوس فقط لپ تاپ خواهرمو میشناسم که خیلی قدیمیه، و خب دیگه تولید نمیشه:دی تو دیجی کالا چیزی نیابیدی؟
    پاسخ:
    چرا یه چن مدل پیدا کردم گذاشتم روزای آخر بخرم :))
  • رنگ خدایے . . .
  • خریدییییییییییییییین؟ :)
    پاسخ:
    نه هنوز :دی
  • شیکسون (^_^)
  • آخی :))))
    خیلی خوبه این فکرها :دی
    شاد باشین :)
    پاسخ:
    مرسی :دی
    الهی واسه درد قلبت )):
    پاسخ:
    عزیزم :))

    میخوای بریم تو کار جشن عاطفه ها؟ :))

    بعد من این پستُ خوندم خواستم بغلت کنم دختر :*

    پاسخ:
    آره خیلی خوبه! :))
    مرسی :دی
  • خواننده خاموش
  • پ کوشی بیا ببینم دلمون تنگ شده :(((((

    پست جدید لطفا بیا ببینم چیکارا کردی بالاخره :)
    پاسخ:
    :)) چقد خوبه یکی پیدا شد دلش واسه من تنگ شه! :)))

    سرم خیلی شلوغه. میام همین روزا !! :)))
    زندگی سخت بوده ؛ سخت نشده .
    پاسخ:
    اینم حرفیه :)
    لپ تاب ِ منم ایسوس ِ . بعد از این همه سال که خداییش بلا نبود که به سرش بیارم همین چند روز قبل یهویی غافل گیرم کرد . من که از کارش راضی هستم ولی روزی که بردم برای تعمیر یارو میگفت ایسوسها برعکس تبلیغی که ازشون شده زیاد جالب نیستن . ولی با این وجود من همچنان ازش راضی م . بیشتر از چهار سال ِ دارم ازش کااااااااااااااااار میکشم . 
    پاسخ:
    نمیدونم واللا. محسن خودش عشق ایسوسه :)
    من دیروز رفته بودم واس دوستم بخریم گفت هفته دیگه گرون میشه چون دلار گرون شده. نمیدونم چقدر راست گفت ولی زودتر بخر:دی
    پاسخ:
    خریدم hp :))
    لنووو مدل های مختلف داره و بعضی از مدل هاش رو من تایید نمی کنم واقعا. ولی مدلهای سری thinkpad کلا چیزهای غولی هستند و به درد کسانی می خورن که می خوان با لپ تاپ کشتی بگیرند. من خودم دارم و پدر بیچاره را در آورده ام و تا به حال آخ نگفته. برای کارهای مهندسی و نرم افزاری خوب هستند. برای من مدل E440 هستش که هم سبکه ۱۴ اینچه و هم کانفیگ بالایی داره. (همون که آقا محسن می خوان:) )
    پاسخ:
    خریدم! اچ پی خریدم خیلی خوشش اومد ! :)))
    ع پس مبارکه. شیرینی ش رو چه جوری بگیریم؟:)))
    پاسخ:
    شیرینی؟؟؟
    :))
    بله دیگه، کالای نو اونم نه هر نوعی، از نوع لپ تاپ شیرینی داره :)
    حالا ما که دستمون کوتاه ست ولی به نظرم دوستانتون در فضای واقعی دارند کوتاهی می کنند :))
    پاسخ:
    :)))

    از صاحابش شیرینی بگیرن بابا ! به من چه خب؟؟! :دی
    خسیس:)))
    پاسخ:
    خریدم که... :)))
    هیا من برای اولین بار اینجا هستم من در این هیئت مدیره حضور داشتم و این واقعا مفید بود و به من کمک کرد
    خیلی امیدوارم چیزی را پشت سر بگذارم و به دیگران کمک کنم به شما کمک کنم.
    پاسخ:
    جان؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">