ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

خبرنگار شو :)

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹ ب.ظ

دست بحنبونید دیگه! یعنی چی نشستید یه جا و فقط نگاه میکنید ؟ :دی

این همه ما نوشتیم و شما بعضا خندیدید و بعضا ایراد گرفتید و بعضا هم غر زدید . حالا شما بنویسید و ما بشنویم و حال کنیم :دی

خلاصه ی مطلب اینکه ما تیم خبری رادیوبلاگیها فراخوان خبرنگار شو زدیم! این افتخار رو دارید که اگر بهترین باشید همکار ما بشید !!! :)))

دوست دارم همه ی کسانی که یه روزی با فخرالزمان الانور بانو خندیدن تو این فراخوان شرکت کنند :)) به ما کمک کنید بهتر باشیم :)

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۶)

امتحان داریم باو! وقت نمیشه. 
ولی ببین من به این کولی و باحالی و بانمکی و اینا آیا واقعا باید وارد رقابت با دیگران بشم ؟ تا به عنوان همکار انتخاب بشم ؟
برنده منم حتی اگه شرکت نکنم هر کیم غیر من برنده شد تقلب کردین :)))))
پاسخ:
مسقره بازی درنیار بیا شرکت کن! ://
خدا رو چه دیدی؟ شاید تقی به توقی خورد تو برنده شدی! :|
بعد من بشینم سوژه جمع کنم و خبر بخونم امتحان
 فلسفه اخلاق و
مکاتب فلسفه و
روان تحولی و
احساس و ادراک و
اجتماعی و
هیلگارد و 
متون روان و 
آمار رو 
رادیو بلاگی ها جای من میره امتحان بده؟ نمیره دیگه ! :| 
بعدشم من برای همکاری باشما دعوت نامه میخوام نه که بیام وارد رقابت های چیپ بشم :)))
پاسخ:
فاطمه یعنی تو برنده هم بشی من نمیذارم با من همکار شی ! :))))
ماه رمضونی اصن خون به مغزمون نمیرسه:دی
پاسخ:
ای بابا ! چقد بهانه میارین شماها!
ما هر هفته بیست تا خبر رو یک شبه جمع میکنیم حالا یک دونه خبر نوشتن تو این همه وقت انقد سخته؟؟؟ :/
به سبب گناهانت سلب توفیق شدی ! =)))) 
همکاری با من توفیق میخواد.الکی نمیشه که.
پاسخ:
:|
اقا تو بیا به ما توفیق نده اصن:))
امتان داریم
پاسخ:
خودمو میزنما نگین :|
:دی
پاسخ:
میبینی تو رو خدا چه وعضی داریم؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">