ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

آخ جوووووون ! تابستون!!! :|

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۲۰ ب.ظ

شاید باورتون نشه. راستش من خودمم خیلی باورم نمیشه ! ولی بالاخره تابستون شروع شد! :)) :/

الان در پوست خودم نمیگنجم. بالاخره برای دوووووو هفته متوالی تعطیل شدم! امروز امتحان زنان رو دادیم و بخش فان زنان هم به لقاء الله پیوست. خیلی خوشحالم که دروس ماژور استاژری تموم شد و ٤ تا مینور بیشتر نمونده. راستش دیگه حوصله ام از استاژر بودن سر رفته! دلم میخواد زودتر اینترن بشم و بعدش هم خلااااااص ! :/

چیه به خدا مسخره کردیم خودمون رو! یه کارشناسی و سه تا ارشد میخواستم بگیرم انقد واحد پاس نمیکردم که الان پاس کردم! 

شنبه میخوام برم تهران و یه کم کدبانوگری کنم و باز عکس اشپزی هام رو تو اینستا در چش و چال ملت فرو کنم :))) از الان بگم که دوستان امادگی داشته باشن!

از اول مهر میریم که داشته باشیم بخش هیجان انگیز روان رو. تو زنان که اصلا حال نوشتن نداشتم امیدوارم حال داشته باشم بیام و براتون از خاطرات بخش روان حرف بزنم :) 

از ادامه تابستونتون لذت ببرید و انقد نگین تابستون تموم شد تابستون تموم شد! شاید یه گوشه ای دختری به تازگی وارد تابستون شده باشه و با این حرفا دلش بگیره! :دی

  • موافقین ۱۴ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۲۰ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۹)

یه سوال!
یه دکتر کلاً چند تا بخش باید پاس کنه؟
مثلاً زنان، کودکان، روان، دیگه چی؟
مردان؟ پوست و مو؟ حلق و بینی؟
پاسخ:
امممم ببین کلا پزشکی ٤ تا دوره است : علوم پایه ٥ ترم ه / بعد امتحان جامع علوم پایه رو میدی و بعد میتونی ادامه بدی/ فیزیوپاتولوژی ٢ ترم / استاژری ٢ سال (٤ترم)/ ازمون جامع پره اینترنی/ اینترنی که ١٨ ماه ه
این از این!
حالا خود استاژری شامل همه بخش هایی میشه که در بیمارستان ها فعال اند : چشم / گوش حلق و بینی / اعصاب / قلب/ عفونی / داخلی / ارتوپدی / ارولوژی / جراحی / اطفال / زنان و زایمان / روان / پوست / رادیولوژی و نهایتا پزشکی اجتماعی

ما بخشی به نام مردان نداریم. اورولوژی بخش مردونه ای هست ولی خب یه بخش مینور ه. و ضمن اینکه خانمها هم گاها بخاطر سنگ کلیه و مثانه و اینا میرن. بخاطر مقوله زایمان ما بیشتر جاها یه بیمارستان مخصوص زنان و زایمان یا همون زایشگاه داریم.
این بخش مردان و زنان که تو بیمارستان ها میبینی هم یه تفکیک جنسیت صرفا . پایه علمی نداره.
وای چقدر تصورش سخته

ولی عزیزجونم میگه: یه سال بخور نون‌و تره صدسال بخور نون‌وکره.
امیدورام تاثیر منفی جمله اول با دومی بره:/
پاسخ:
واللا ما که هرچی دیدیم نون و تره بوده نمدونم چند صد سال دیگه قراره کره اش به ما برسه :دی :/
  • ماهی کوچولو
  • عزیزممم
    ورودا به تابستون رو تبریک و تهنیت میگم :))
    منتظر عکسات هستم در اینستا
    اومدی تهران دوست داشتی بیا ببینیم همو ^_^ جات خالی الانم دارم میرم دیدار یک عدد بانوچه 
    پاسخ:
    مرررسی :)

    راستش رو بگم؟ من ٦ ماه پیش یک دوست ٤-٥ ساله مجازی رو دعوت کردم خونه مون و هم رو دیدیم به قدری تاثیر منفی این دیدار زیاد بود که هنوز هم وفتی یادش میفتم حس بدی بهم دست میده. ضمن اینکه ٣ ماه بعدش کلا باهم قطع رابطه کردیم . بخاطر همین فعلا ترجیح میدم تا مدتی مجازی ها رو نبینم :(

    مرسی از دعوتت ماهی جانم :)
    چقدر این پزشکی سخته!!!
    پاسخ:
    به افق های دور مینگرد...
    خدا قوت حسابی به شما. لب خند.
    تابستانت خوش بگذره. *_*
    پاسخ:
    مرررسی عزیزم :)
    من تازه اول مهر تابستونم شرو میشه😂😂
    پاسخ:
    خووووووووش به حالت زهرا :((( کی میشه من فارغ التحصیل شم پس؟ :(((
    یعنی واقعا تا الان امتحان داشتی؟؟؟؟ خیلییییییییییییییی سخته
    پاسخ:
    نه تا الان که امتحان نداشتم . کلا ما باید همه سال رو بریم و ٢ هفته تعطیلیم. اخر هر بخش امتحان همون بخش رو دارم :)
    خیر این آشپزیت به ما نرسید هیچ وقت 
    دو نقطه هق هق :دی
    پاسخ:
    یه روزی میرسه! من ایمان دارم!! :))))
    پزشکی خیلی سخته :/ چرا اینقدر بچه‌ها دوست دارن برن پزشکی؟ :/ یه رشته‌ی آسون پیدا کردین پیشنهاد کنین به من :))) [آیکون یک‌عدد تنبل، که غمِ اولِ مهرش از اول شهریور شروع شده :| ]
    پاسخ:
    به قول معروف بیرونش بقیه رو کشته ، توش خودمون رو :))
    فیزیو پاتو رو میخوان برا دانشگاه تهرانیا بردارن دوستم میگفت
    اینجوری یه سال کم میشه؟
    پاسخ:
    نه بر دارن به استاژری اضافه میکنن ، بهشتی شیش ماه هم کار در درمانگاه اضافه کرده شده ٧ سال و نیم ://

    کلا اضافه نکنن بهش کم نمیکنن خیالت راحت :))
  • سایت تفریحی چفچفک
  • تبریگ میگم بابت این که وبلاگ شما به عنوان وبلاگ برتر شناخته شده بنده هم سایت تفریحی دارم امیدوارم مثل وبلاگ شما برتر شناخته بشه.


    پاسخ:
    لطفا تبریک نگو چون اصلا واسه من مهم نیس :/
    خدا قوت :دی
    پاسخ:
    ممنون :)
    سلام گلم خوبی ؟ایشالا همیشه خوش و خوشحال باشی :)

    حالم خوب نیس امشب:( عکس غذاهات برامون بعدا اینجا بذار ما ک اینستا نداریم دلم لک زده واس پست های عکس دارت .
    پاسخ:
    سلام عزیزم :)

    انشاا... الان حالت خوب باشه :)

    راستش با موبایل میام سختمه اونطوری ...
    سلام گلم خوبی ؟ایشالا همیشه خوش و خوشحال باشی :)

    حالم خوب نیس امشب:( عکس غذاهات برامون بعدا اینجا بذار ما ک اینستا نداریم دلم لک زده واس پست های عکس دارت .




    راسی کامنتا داشتم میخوندم خیلی کنجکاوم بدونم چرا دوست مجازی رو حضوری دیدی و یادمه که دعوتش کرده بودی خونتون عکس سه نفره و کافی شاپ مگه بعدش چ اتفاقی افتاد؟؟ببخشید فضولیه اما فکرم مشغول کرد به خودش چون باهات راحتم میپرسم اینو دوس نداری جواب نده نمیخوام برات یاد اوری بشه اخه گفتی تا مدت ها درگیرش بودی و هسی ببخش
    پاسخ:
    نه بببین این دوتا جریان متفاوته من فاطمه و ریحانه رو دیدم با هم رفتیم بیرون و بعدش اومدیم خونه مون و خیلی هم خوش گذشت و دوششون دارم و پستش رو هم نوشتم :)

    عید یه نَفَر دیگه رو دعوت کردم که پست هم ننوشتم اصلا و بعدش با هم قطع رابطه کردیم. اون رو گفتم الان. برا اینکه فهمیدم با تصورات من خیلی فرق داره..،
    همسرم کمکم کرد که دندون بیارم ما برد کردیم فک کنم :دی  
    پاسخ:
    خداروشکر :)
    تمام فصل ها برایتان به قشنگی تابستان باشد
    پاسخ:
    ممنونم :)
    کجایی دختر :(((((((((

    بیا برامون بنویس از تهران از بیمارستان میدونم سرت شلوغه وقت نداری عزیزم 
    پاسخ:
    عزیزم ...

    ببخشید
    نزدیک امتحانمه اعد سرما خوردم بدجووور الان زیرپتوام دارم میمیرم بخاری هم روشن نیس حمومم رفتم با موهای خیس خوابیدم :-( شیروتخم مرغ عسلی هم خوردم افاقه نکرد من هیچ وقت سرما نمیخوردمااا اونم دوش گرفتم اب سردبود اینجوری شدم :-(
    تا فردا بشه قرص وشربت بخرم :-(

    پاسخ:
    تا الان فک کنم خوب شدی دیگه :)) :*
    موفق باشی :))
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">