ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

حالم خوب نیست به کنار ، بده در واقع!

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ب.ظ

بخش پوست هم تموم شد.تولدم هم گذشت ! الان بخش پزشکی اجتماعی ایم. در حقیقت باید بریم خانه های بهداشت روستاهای مجاور ولی در عمل تو دانشکده کلاس تئوری برامون برگزار میکنن. حقیقت اینه که استاژری داره نفس های اخرش رو میکشه و یک و ماه و نیم ازش مونده. همین پزشکی اجتماعی و یه بخش دیگه که رادیولوژی ه و اونم بخش نیست و کلاس ه . اسفند هم پره دارم و انشاا... اگر خدا قسمت کنه از فروردین اینترن میشم.


هنوز اندر خم اول کوچه ی پایان نامه هم نیستم . ینی راستش وارد کوچه نشدم همون تو خیابونم! :/ با این حال حالم داره ازش بهم میخوره. چند ماهه میخوام خیر سرم پروپوزالم رو بنویسم ولی بی فایده است و همش یه اشکالی از توش درمیاد.

جوانان این مرز و بوم ! از من به شما نصیحت ، پایان نامه خواستید بنویسید اونم از نوع کارآزمایی بالینی مثل مال من ، معاذالله که با دو تا استاد بردارید. اصلا کار گروهی جوابگو نیست! فقط و فقط یک نفر!

من با یک فارموکولوژیست برداشتم و قرار بود دو دوز مختلف دارو رو در بیماران مقایسه کنم اثر بخشیش رو. و باید برای این کار با یک پزشک هم هماهنگ میشدم که بیمار بده بهم. ولی الان به شدت به مشکل خوردم و اون پزشک داره همه ی کارهای اون فارموکولوژیست رو زیر سوال میبره! خلاصه به شدت تو آمپاس گیر کردم...

عنوان هم گوشه ای از فرمایشات گرانبار حاج ساسان خوش اندام ه ! :| خز و خیل هم خودتونین. حالم خرابه میفهمییییین؟ خرااااب! :|

  • موافقین ۱۳ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۶)

من اصن به راهنمایی استاد اعتقاد ندارم. حتی گوش شنوا هم نمی‌خوام. اصن فلسفه‌ی وجودی‌شونو نمی‌فهمم. الان صفر تا صدِ پایان‌نامه‌م تو ذهنمه، ولی حتی یه خط هم در موردش ننوشتم و حتی استادمم تعیین نکردم.
این وسط تنها نگرانیم اینه که سرم بخوره جایی و فراموشی بگیرم و این صفر تا صده یادم بره بدبخت شم.
پاسخ:
آخه مشکل اینجاست که اینا راهنما نیستن فقط سنگ انداز اند!
یه آدم که هروقت باهاش تماس میگیری حتی یک دقیقه هم نمیخواد مکالمه به طول بینجامه!!! و وقتی میخوای بهت وقت بده که بری ببینیش میگه دلیلی نیست حضوری بیای!!! (ینی نه حاضره تو رو ببینه نه باهات تلفنی حرف بزنه!!)

من فکر میکردم نوشتی پایان نامه ارشد رو...
  • پـــــر ی
  • فقط می تونم واسه این وضعیت دعا کنم :)
    پاسخ:
    مرسی بهش خیلی محتاجم :((
  • ماهی کوچولو
  • کلا پایان نامه خر است استاد راهنما غالبا خر است :)) خلاصه خر تو خریه :/

    خدا رو شکر من 4 سال دیگه به این دردسر میرسم :)) ولی بیچاره آقا معلم هنوز پایان نامه لیسانسش شروع نشده مجبوره به فوقش فکر کنه :دی
    پاسخ:
    اوهوم :(

    کلا همه ی تحصیل یه طرف پایان نامه اون طرف دیگه :/
  • هولدن کالفیلد
  • پَره داری؟ :|
    اردکی مگر؟
    هارهارهارهار :|
    پاسخ:
    پِِره . آزمون preintern ی :/
    چه وضعیت سختی . خدا به داد دانشجوهای ایران برسه 
    پاسخ:
    چی بگم واللا :/
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام بانو :))

    خداقوت
    ان شاءالله که همه چی به خوبی ادامه پیدا کنه.
    حالا بذار یه کم پز استاد راهنمام رو بدم :))))
    آخ که چه قدر خوبن. فقط حیف که من این قدر چموشم و هنوز توی الف الفبای کارم گیرم.
    پاسخ:
    سلام عزیزم :)

    خوش بحالت . من که اصن عین یه حیوون نه چندان نجیبی تو گل گیر کردم :((
    سلام نفیسه جان نبینم غمتو دختر :) انشالله همه چی حل میشه عزیزم انققققد به خودت استرس و فشار نیار .

    میگم برای عفونت ادراری پیش متخصص زنان باید برم یا دکتر مجاری ادراری ؟؟لگنم و زیرشکمم درد میکنه پیش یه دکتر عمومی رفتم خانوم قرص داد و ازمایش هم دادم هنو خوب نشدم میخوام برم متخصص 
    پاسخ:
    سلام عزیزم :)

    اگر فقط درد داری و علائم ادراری مثل سوزش ادرار یا تکرر ادرار نداری برو پیش زنان  ولی اگر علائم ادراری داری برو اورولوژیست. هرچند متخصص داخلی کلی تره و شاید بتونه هر دو رو پوشش بده و بهتر باشه.
    سلام گلم فدات مرسی با وجود اینکه خودت مشکلات و مشغله های شخصی و کاری خودتو داری جوابمو دادی ممنونم ازت خیلی برام با ارزش بود :)

    فعلا همون قرص که تجویز کرد جدید هر12ساعت میخورم تا تموم بشه کمتراز دوهفته دیگه ازمایش میدم دوباره اگه دیدم علایمش دارم و خوب نشدم پس میرم همون متخصص که گفتی کلی تره و هردو رو بتونه مشکلم حل کنه الان قرصی که میخورم جدیده که داده سیپرو فلوکساسین 500هس قرمز رنگ جلدقرصش با ژل شستشو داد برا درد و سوزش هم قرص داده بود با یه قرص دیگه انگاری خوب شدم حالا باز عودنکنه ولی تکرر ادرار و اینا اگه دیدم ادامه داره میرم متخصص بازم ممنونم چقدر خوبه توهسی خوبه یه دکتر مجازی هم داریم :)
  • فرش دستباف
  • جالب بود ... تقریبا خاطرات لحظه ای ...


    فرش دستباف
    سلام الانور خوبی من خواننده خاموشتم خیلی ساله ها ولی از وقتی اینستا اومده کمتر میام اینجا آدرس اینستاتو میدی که اونجا بخونمت؟
    سلام نفیسه جان خوبی ؟انشالا حالت بهتر شده ؟کجایی ؟


    یادمه قبلا بافتنی های خوشگل میکردی ازت سوال داشتم ساق پا بلدی ؟
  • حاج مهدی
  • ایشاللا بزودی بیاید پست بذارید با ترانه فاخر «حالم عوض میشه...» :))
    نبینم غمتو چیشده عزیزم :(

    پست جدیدت غمگین بود هوووم امان از تنهایی :((
    خدا کمکتون کنه
    سلام نفیسه جان چندوقته نیستی کجایی:(( حتما سرت شلوغه و گرفتاری 
    میگم من هورمون هام بهم ریخته سینه راستم با دست راستم درد میکرد رفتم دکترجراح عمومی البته اولین بار 92رفته بودم پیشش دوباره پارسال رفتم بخاطر درد چند سال پیش متخصص زنان هم رفتم واس معاینه خلاصه گفتن فیبروکیستیک دارم و بخاطر استرس و تغییرات هورمون و ایناس دکترجراح عمومی خانوم رفتم بهم اینارو گفت و ترشح شیر هم دارم ولی خودم نمیبینم دکتره موقع معاینه گف من متوجه میشم فقط قرص کابرلین دادالان بهم موهای زاید زیرچونم و کنار صورتم دراومده که بخاطر هورمونه حالا سوالم اینه من واس تغییرات هورمونم همین جراح عمومی رو ادامه بدم یا باید برم متخصص غدد؟؟؟یا دکتر زنان ؟؟اینکه هورمونم بهم ریخته دکتر بهتر براش کدومه زودترنتیجه بگیرم سونوگرافی برام نوشت سینم متورم و درد میکنه مخصوصا نزدیک قاعدگی البته ریزش مو هم دارم موهام قسمت جلومخصوصا کم شده قبلا موهام خیلی پرپشت بود که دکترپوست وموهم میرم قرص زینک و مولتی ویتامین و قطره داده میخوام یه ازمایش هورمون بدم بهتره ولی دکتربرام ننوشت دکترپوست ومو 7اسفند وقت دارم اونم میتونه ازمایش هورمون بنویسه برام ؟؟تشخیص بده ببینم اصن کم کاری تیرویید دارم یاپرکارم و کلا چک کنه قرص منولیستیکا دکترجراح پارسال داده بود خیلی خوب بود برا درد و ،،اما گف که دیگه پیدا نمیشه اون 
    پاسخ:
    ببخشید عزیزم من خیلی دیر به اینجا سر زدم. امسدوارم بهتر شده باشی
    سلام
    وبلاگ خوبی دارید
    تبریک میگم بهتون
    این مدا متن ها و غصه ها منو خیلی ناراحت میکنه:(((((((
    سلام نفیسه جآنک *:) ببخشید یه سوالی داشتم ، اگه آدم بخواد از لیسانس بره پزشکی ، از چه رشته ای بره درساش با پزشکی مرتبط تره ؟ مثلا درسای پرستاری با پزشکی تقریبا یکی ِ ؟ آقا من کلا جمله بندیم افتضاحه امیدوارم منظورم رو بفهمی ..
    پاسخ:
    عزیزم من در این زمینه اطلاعات چندانی ندارم که اصلا درسها تطبیق میخوره یا نه ولی فمک نمیکنم از هیچ رشته ای تطبیق بخوره :)
  • دانلود فیلم ساعت ۵ عصر
  • خوب بود ممنون
    سلام من وقتی پروژه پایانی رو نوشتم (رشته ام فنی بود)باور می کنی 30 بار رفتم تو دانشگاه دیگه دیدن استاد پروژه ام تموم شد ولی من خودم ام آخرش فکر کردم  تموم شدم ولی موضوع خوبی شد
    استادی که حضوری واسه پروژه ات وقت نذاره که استاد نیست استاد من با این که دکترا بود و مشغله ای زیادی داشت واسه ام وقت گذاشت 
  • ع. قلی زاده
  • سلام
    وب خوبی دارید. احسنت

    به وب من هم سری بزنید

    طعم طنز حلال با طنزیمات:

    http://tanzimat.blog.ir/
    سلام . امیدوارم حالتون خوب باشه و وقت بشه بنویسید :)
    امیدوارم این وضعیت زودتر تموم شه پرستار جان :(
    سلام . ایشالا حالتون خوب باشه و در استانه ی بهار و سال نو بهترین ها براتون رقم خورده باشه و سلامت باشید . پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک عرض میکنم . از خدا برای شما و خانواده ی محترمتون سلامتی و خیر و خوبی ارزو میکنم و امیدوارم سال جدید براتون پر از موفقیت های ناب و دوسداشتنی باشه  و همیشه حال دلتون بیش از پیش خوب باشه و خوشبختی و سربلندی روزی زندگی تون باشه .
    پاسخ:
    ادم افرادی مثل شما رو میبینه انگیزه میگیره واسه ادامه زندگی :)
    سلام عزیزم سال نوت مبارک کجایی نفیسه جان 
    پاسخ:
    سلام عزیزم. زیر اسمون خدا :)
    سلام . امیدوارم هرجا هستید سلامت و موفق باشید . کاش وقت بشه بنویسید یه مقدار :) 
    پاسخ:
    سلام. خوبم خداروشکر :)
    سرم خیلی شلوغه متاسفانه و دروغ چرا انگیزه ای واسه اینجا نوشتن ندارم. ولی خب دوست دارم هنوز به خودم بگم بلاگر :) شوخی مسخره ای ه البته :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">